Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@09:02:59 GMT

قیمت ارزهای دیجیتالی امروز ۱۱ مهر

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۷۶۱۹

قیمت ارزهای دیجیتالی امروز ۱۱ مهر

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش مشرق، شرکت Evergrande (دومین توسعه دهنده بزرگ املاک در چین) همچنان باعث ایجاد تحریکات عصبی در بازارهای جهانی می‌شود. روبرت کیوساکی، نویسنده "پدر پولدار، پدر فقیر"، اتفاق بزرگی را پیش بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش بینی کرده است که "املاک و مستغلات با بازار سهام سقوط می‌کنند و همچنین ممکن است بررسی اموال جعلی شرکت اورگراند هم باعث سقوط بیشتر آن شود.

او سرمایه گذاری در سه دارایی زیر را پیشنهاد کرد که عبارتند از طلا ،نقره و بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال. اما توصیه او این بود که مردم نگاه ویژه ای به بازار بیت کوین داشته باشند.

گفتنی است بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۰۵.۱ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۶۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۰۵.۲ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۰۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

کاردانو

کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۲.۸۹ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۲۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

شما می‌توانید، قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۱۱ مهر را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان) بیت کوین ۴۸,۰۴۲ ۱,۳۴۱,۹۵۳,۳۱۵ اتریوم ۳۴۱۹ ۹۵,۵۳۴,۵۱۳ کاردانو ۲.۲۸ ۶۳,۶۴۳ بایننس کوین ۴۳۲ ۱۲,۰۹۹,۸۶۷ تتر ۱ ۲۷,۹۵۳ سولانا ۱۷۲ ۴,۸۳۸,۵۳۳ ریپل ۱.۰۵ ۲۹,۳۸۵ یو اس دی  ۰.۹۹ ۲۷,۹۳۹ منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان بیت کوین ارز دیجیتال رمز ارزها قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱هزار و ۳۷۶ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 346 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 207 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 12  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 314  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 376

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 346

قیمت یورو (حواله)

44 هزار و 207

قیمت درهم (اسکناس)

12 هزار و 66

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 266

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!