Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکی مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: صیادان که تعداد آن‌ها براساس حدس و گمان ۵ نفر است روز گذشته دچار حادثه شدند و تلاش برای یافتن آن‌ها ادامه دارد.

شهرکی در خصوص جزییات حادثه گفت: روز گذشته یک لنج صیادی به علت نقص فنی در حین ورود به اسکله پسابندر متوقف می‌شود که درپی آن یک لنج دیگر بدون هماهنگی برای نجات آن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حین برگشت دو لنج به دیوار صخره‌ای برخورد می‌کنند و متاسفانه هر دو لنج غرق می‌شوند.

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان، گفت: چهل نفر آمار اولیه صیادان این دو لنج بودند که ۳۵ نفر به سلامت برگشتند و از دیروز تا این لحظه تیم‌های امداد و نجات همه پای کار هستند که بتوانیم افراد مفقود شده را پیدا کنیم.

شهرکی با بیان این که از بامداد امروز با فاصله گرفتن طوفان حاره‌ای از سواحل جنوبی استان اوضاع آرام‌تر شده است، افزود: دیشب قطعی‌های برق داشتیم، اما الان مشکلات برطرف شده است و مسیر‌های مسدود شده ریمدان و بریس - نگور با فروکش کردن آب تا ساعاتی دیگر شرایط مطلوب تری خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنان تاکید بر ممنوع بودن هر گونه فعالیت دریایی است تا زمانی که وضعیت عادی شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران توفان شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه‌شنبه اعلام کرد که نمایندگان جنبش‌های فلسطینی فتح و حماس در پکن رایزنی کردند و بر تصمیم خود برای ادامه گفت وگو و تلاش برای وحدت نیروهای فلسطینی تاکید کردند.

وی دراین‌باره گفت: به دعوت چین، نمایندگان حماس و فتح اخیراً به پکن آمدند تا گفت‌وگوی عمیق و صریح داشته باشندو برای آشتی نیروهای فلسطین فلسطینی به گفتگوی عمیق و صریح تلاش ادامه دهند.

به گفته سخنگوی وزارت چین «دو طرف بر ادامه روند گفتگو و تلاش برای دستیابی به وحدت فلسطین در اسرع وقت توافق کردند.»

سخنگوی وزارت خارجه چین همچین گفت که دو طرف تمایل سیاسی خود را برای دستیابی به آشتی از طریق گفتگو ابراز کردند و هر دو طرف قدردانی عمیق خود را از حمایت چین از مردم فلسطین اعلام کردند.

کد خبر 6092968

دیگر خبرها

  • جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • طراحی پروژه تنیاتاون، شهرکی شناسنامه دار در سلمان شهر توسط پلتفرم طرح تو طرح
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی
  • ساخت دستگاهی برای حفاری عمق تا ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس شناسی
  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب