Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای شهرستان ری و عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمی‌توان مردم را از سال ۹۸ به ۱۴۰۰ و از آن به زمان نا‌مشخص دیگری ارجاع داد، معطل نگه داشتن مردم باعث ناامیدی و بدبینی به عملکرد مسئولان می‌شود.

خبرگزاری میزان_ پنجاه و هشتمین جلسه ستاد خدمات و زیرساخت بازآفرینی تهران در سازمان نوسازی شهرتهران با موضوع بررسی میزان پیشرفت مصوبات کمیته در منطقه ۲۰ با حضور جعفر بندی شربیانی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شربیانی در این جلسه بر ضرورت پیگیری مصوبات دبیرخانه ستاد بازآفرینی تاکید کرد و گفت:  هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی با زمان بندی مشخص جهت رفع هرچه سریع‌تر مشکلات مردم و محلات بویژه منطقه ۲۰ از جمله مواردی است که باید به صورت ویژه پیگیری شود.    وی افزود: مشکلات و معضلات محله عباس آباد و  تقی آباد در لوله گذاری و سرپوشیده کردن کانال فاضلاب  و نیز لزوم تشکیل جلسه با آبفای منطقه و مشخص کردن دلایل عدم اجرای پروژه نیز از جمله مواردی است که باید پیگیری شود.   شربیانی در ادامه با بیان اینکه مشخص نبودن زمان پایان طرح‌ها جفا به مردم است گفت: نمی توان مردم را از سال ۹۸ به ۱۴۰۰ و از آن به زمان نا‌مشخص دیگری ارجاع داد، معطل نگه داشتن مردم باعث ناامیدی و بدبینی به عملکرد مسئولین می شود.   رییس شورای شهرستان ری با اشاره به برخی از معضلات، گفت: ضرورت جا به جایی تیرهای برق که به دلیل قرارگرفتن در محل عبور مرور مردم باعث مشکلات برای شهروندان شده و البته در مواقع بحران نیز قطعا چالشی برای خدمات شهری خواهد بود. حدود ۷۷ تیربرق در منطقه ۲۰ در محل عبور مرور قراردارد که هرچه سریع تر باید تعیین تکلیف شود.   شربیانی خبر داد: پیرو همین موضوع مقرر شد هفته آینده یک جلسه ویژه در مورد محله عباس‌آباد با حضور معاون محترم استاندار تهران و شهردار منطقه ۲۰ و حضور اینجانب در استانداری تهران برگزار شود تا هرچه سریع‌تر یک زمان دقیق برای پایان این طرح ها مشخص شود.   بیشتر بخوانید:
ورود افراد واکسینه نشده به مترو ممنوع می‌شود؟

انتهای پیام/

برچسب ها: تهران شهرداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران شهرداری منطقه ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد صادقی در دویست و سی و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: بارش های نیمه شب جمعه و صبح ۱۵ اردیبهشت ماه در شهرداری منطقه ۱۵ به آدرس بزرگراه بعثت نرسیده به میدان بسیج سبب شد یکی از منهولهای موجود در مسیر به واسطه  شدت بارش و حجم زیاد آب های بالادستی و نیز عدم کشش شبکه جمع آوری آب های سطحی دچار انسداد و گرفتگی شود.

وی ادامه داد: این امر سبب می شود عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام  شوند و کارگران اداره مسیل های منطقه جهت رفع گرفتگی داخل منهول فاضلاب شوند؛ اما  به طور ناگهانی، فشار آب سبب افتادن یکی از کارگران به داخل شبکه می شود و متأسفانه این فرد تا به امروز پیدا نشده، علی رغم اینکه آتش نشانی زحمات زیادی برای جستجو و پیدا کردن این فرد انجام داده است. 

احمد صادقی ادامه داد: من تشکر می کنم از زحمات مجموعه خدمات شهری در این چند روز ولی این زحمات سبب نمی شود که موارد و ضوابط ایمنی رعایت نشود. لایروبی مسیل ها به عنوان چک لیست عملیات به مناطق طی سال های قبل ابلاغ شده و اسناد لازم  به عنوان دستور العمل استقرار و نظام نگاهداشت مدیریت «اچ اس ای» در هر منطقه موجود است که با بررسی های به عمل آمده مشخص شده در این منطقه نیز این دستورالعمل موجود بوده است. از طرفی عدم انجام عملیات در حین بارندگی به دلیل شرایط نامساعد  اعم از  دبی بالای آب و عدم اطلاع از خطراتی که  در این شرایط وجود دارد از توصیه هایی است که در حوزه خدمات شهری باید مورد توجه قرار گیرد که متاسفانه در حادثه منطقه ۱۵ این مورد رعایت نشده است. 

صادقی تاکید کرد: ذکر دو نکته در این حادثه حایز اهمیت است که امیدوارم مجموعه مدیریت شهری به آن توجه داشته باشد؛ نخست آنکه ساختار اچی اس ای در شهرداری تهران نیازمند تقویت است و یک شهر با جمعیتی بیش از  ۱۰ میلیون نفر صرفا با چند کارشناس در منطقه امکان نظارت بر سیستم ایمنی شهر را ندارد. لذا بایستی این سیستم تقویت و اگر بخش خصوصی صلاحیت دار باید در این بخش استفاده بشود. 

وی ادامه داد: نکته دوم که خیلی مهم است؛ موضوع بررسی عدم رعایت دستور العمل استقرار و نگهداشت نظام مدیریت اچ اس ای در  منطقه مذکور است که  در صورت رعایت نکردن این نظامات به طور حتم می بایست با  خاطیان چه عوامل پیمانکاران و چه مدیران برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است
  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • ممانعت از حضور عضو شورای‌شهر در منطقه ۱۷/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران