Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:18:12 GMT

امنیت ایران مدیون ایستادگی شهدا است

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۸۲۴۱

امنیت ایران مدیون ایستادگی شهدا است

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جمعی از فرزندان فرماندهان ارشد شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران دیدار و گفتگو کردند.

سرلشکر سلامی در این دیدار، از شهدا به عنوان چراغ هدایت و راهنمایان صدیق انسان‌ها یاد کرد و گفت: مدد و یاری شهدای والامقام راهگشای انقلاب و نظام اسلامی ما در عرصه‌های مختلف بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده کل سپاه از شهدای دوران عزت آفرین دفاع مقدس به عنوان پیشقراولان الگوسازی ایثار و رشادت نام برد و با تاکید بر استمرار راه نورانی شهدا، اظهار داشت: امنیت میهن عزیزمان را مدیون ایستادگی و پایمردی شهدای گرانقدری هستیم که نه تنها در دوران حیات طیبه خود ایثارگرانه مجاهدت کردند، بلکه با گذشت بیش از چند دهه از شهادت آنها شاهد اثرگذاری و حضور این الگوهای همیشه جاوید و الهام بخش در تمامی شئون زندگی خود هستیم.

در این دیدار که سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار شریفی مسئول امور ایثارگران سپاه نیز حضور داشتند، فرزندان فرماندهان ارشد شهید دوران دفاع مقدس در فضایی صمیمی به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

کد خبر 5318833 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس هفته دفاع مقدس حسین سلامی دوران دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی دولت سیزدهم حسین امیرعبداللهیان رزمایش فاتحان خیبر نزاجا سیدابراهیم رئیسی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیمان جبلی جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری سعید خطیب زاده حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نیروی هوایی ارتش دفاع مقدس کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان