Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شمار بیماران بستری مبتلا به بیماری کرونا و همچنین بیماران تحت نظر در استان اردبیل در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش همراه بوده است.

بنا بر آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، طی شبانه‌روز گذشته ۳۰ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متأسفانه یک نفر بر اثر این بیماری جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار بیماران بستری به ۲۲۲ نفر کاهش یافت

طی همین مدت خوشبختانه آمار بهبودیافتگان بیش از بستری‌شدگان بود و ۴۲ بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۲۲۲ نفر رسید که نسبت به دیروز کاهش ۱۳ موردی داشته و از این تعداد ۵۴ بیمار بدحال در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این‌ها، ۱۱۹ بیمار نیز تحت نظر هستند.

محموله ۷۰ هزار دُزی واکسن به اردبیل رسید

در زمینه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا نیز با تزریق ۲۱ هزار و ۴۱۲ دُز واکسن در شبانه‌روز گذشته، تاکنون ۹۱۷ هزار و ۳۳۰ دُز واکسن در استان اردبیل تزریق شده که از این مقدار ۶۶۳ هزار و ۱۵۵ دُز مربوط به نوبت اول و ۲۵۴ هزار و ۱۷۵ دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسون است.

همچنین بیش از ۷۰ هزار دُز واکسن از نوع سینوفارم، برکت و آسترازنکا از طرف وزارت بهداشت تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل شده که امروز در سطح مراکز بهداشتی استان توزیع شد. 

هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، پارس‌آباد و مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های گرمی، نمین، کوثر، سرعین، بیله‌سوار، نیر و اصلاندوز در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل آمار کرونا در اردبیل کرونا در اردبیل واکسیناسیون واکسن سینوفارم واکسن برکت واکسن آسترازنکا بیماران بستری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: دکتر میثم معزی در این خصوص افزود: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند شدیم که به جرأت یک جهش بی سابقه بوده و از همه عزیزان تشکر می کنیم چرا که قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این هفته ده عمل پیوند اعضا داشتیم که ۴ مورد آن به پیوند کبد و ۶ مورد آن به پیوند کلیه اختصاص یافت.

دکتر معزی در خاتمه اظهار داشت: تشکر ویژه و صمیمانه دارم از رضایت خانواده های بیماران اهدا کننده و کلیه اعضای گروه پیوند، اعم از گروه های جراحی پیوند ، جراحی عروق، ارولوژی ، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی، که با اقدامات لازم و فوری زمینه ساز این حرکت شایسته شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899579

دیگر خبرها

  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز