Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@02:59:29 GMT

برندگان جشنواره فیلم زوریخ معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۸۴۱۱

برندگان جشنواره فیلم زوریخ معرفی شدند

جشنواره فیلم زوریخ که آثار کارگردانان فیلم اولی یا دوم از سراسر جهان را نمایش می‌دهد، برگزیدگان خود را معرفی کرد.

 هفدهمین دوره جشنواره فیلم زوریخ روز گذشته به کار خود پایان داد و فیلم‌های سینمایی «یک کیارا» به کارگردانی جوناس کارپینیانو و فیلم «نزدیکان» به کارگردانی فرد بیالیف از برندگان اصلی این رویداد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستند «زندگی ایوانا» به کارگردانی رناتو بورایو نیز جایزه بهترین مستند این جشنواره را دریافت کرد.

دانیل برول ریاست هیئت داوران این دوره از جشنواره را بر عهده داشت و فیلمساز‌های بین المللی دیگری در هیئت داوران حضور داشتند که جایزه بهترین فیلم را به فیلم سینمایی «یک کیارا» اهدا کردند. این فیلم که محصول مشترک فرانسه، ایتالیا، دانمارک و سوئیس است در مورد دختری است که از اعمال مجرمانه پدرش با خبر می‌شود.

در این رویداد فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» هم به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم که پیش از این در جشنواره فیلم برلین حضور داشت، در بین فیلم‌های تقدیر ویژه جشنواره زوریخ قرار گرفت.

طبق آمار این دوره از جشنواره بیش از ۱۰۰ هزار مهمان و بازدیدکننده داشته که حدود ۳۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جشنواره فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نمایش «خسوف عشق» به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را یافت.
پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۳ گروه نمایشی موفق به حضور در این دوره از جشنواره شدند.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.
نمایش «خسوف عشق» پیش از این در «نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان» در سال ۱۴۰۲ در بخش‌های «چهره پردازی»، «موسیقی»، «طراحی لباس»، «طراحی صحنه»، «نمایشنامه نویسی»، «بازیگر نقش اول زن»، «بازیگر نقش مکمل زن»، «بهترین کارگردانی» و «جایزه ویژه هیأت داوران» موفق به کسب عنوان‌های برتر شده است.

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید