Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از تلاش برای احیای دو واحد تولیدی در این استان خبر داد.

محمد جباری در گفت‌وگو با میزان با اشاره به بازدید از قسمت‌های مختلف مجتمع ماشین سازی آگرین و شرکت ورق گالوانیزه کردستان، گفت: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با دقت، تمامی ابعاد مشکلات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی استان را بررسی می‌کند و از تعطیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان افزود: در خصوص مجتمع ماشین سازی آگرین به شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان تاکید شده تا سریعا نسبت به بررسی و رفع موانع تولید اقدام نماید و نتیجه را در کمترین زمان ممکن به ستاد اقتصاد مقاومتی استان گزارش نماید.

جباری ادامه داد: هم اکنون ۵۰ نفر در این مجتمع تولیدی مشغول به کار هستند که در صورت احیای کامل این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال در این مجتمع به بیش از ۵۰۰ نفر خواهد رسید و توان صادرات به کشور‌های همسایه را نیز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بررسی میدانی مشکلات هفت واحد تولیدی شرق استان گلستان

وی افزود: در خصوص شرکت ورق گالوانیزه کردستان نیز به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دستور داده شد تا مجوز تخصیص خرید کالا از طریق بورس را تا زمان تعیین تکلیف شرکای این شرکت تولیدی لغو گردد.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی اگر در جایی با سستی و اهمال مسئولی در زمینه وظایف محوله مواجه شود، با قاطعیت در موضوع دستورالعمل ترک فعل مدیران وارد شده و با هیچ احدی در این زمینه مماشات نخواهد کرد.

جباری در پایان اظهار داشت: دستگاه قضایی استان کردستان تمام توان خود را برای تحقق مانع زدایی‌ها و حمایت از تولید در استان بکار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان احیای دو واحد تولیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان احیای دو واحد تولیدی استان کردستان واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد