Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی پیش از این اعلام شده بود حدود ۱۵ نفر از اعضای کنونی هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران رد صلاحیت شده‌‌اند که از این تعداد به جز چند نفر صلاحیت سایر اعضا مجددا تایید شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 14 شهریور ماه امسال علی‌محمد عبدی قهرودی رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان با اشاره به این‌که فرا رسیدن زمان اعلام نتایج رد صلاحیت رسیده است، گفته بود:  براساس قانون، افرادی که احراز صلاحیت نمی‌شوند، سه روز مهلت دارند که اعتراض خود را به هیئت‌های نظارت اعلام کنند، ضمن اینکه تا یک هفته هم دستگاه نظارت وظیفه رسیدگی به این شکایت را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از گذشت این مدت، اسامی نهایی احراز صلاحیت شدگان انتخابات نهمین دوره هیات مدیره‌های سازمان نظام مهندسی توسط هیات‌های اجرایی، آگهی و اعلام می شود و پس از آن وارد فضای تبلیغات انتخاباتی برای کاندیدا‌ها در تمامی استان‌ها خواهیم شد.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی اگر قبلا مشمول این بحث بوده اند، در انتخابات آینده کاندیدا نشوند، چون اگر کاندید شوند و رای هم بیاورند، لیکن مثلا یک ماه یا دو ماه بعد از آن، با رای صادره از شورای انتظامی از هیات مدیره سازمان استان خارج خواهند شد.

از همان شب 14 شهریور از طریق ارسال پیامک به کاندیداهای شرکت در نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی سراسر کشور دارای تعارض منافع رد صلاحیت آنها اعلام شده است.

بر این اساس حدود 15 نفر از اعضای فعلی هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی تهران رد صلاحیت شده‌ بودند.

این در حالی است که امروز خبر می‌رسد از جمع رد صلاحیت شده‌ها، به جز 3 نفر که یکی از آنها انصراف داده سایرین مجددا تایید صلاحیت شده‌اند. به این ترتیب استان تهران در بین استان‌های کشور کمترین رد صلاحیت اعضای هیئت مدیره کنونی سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور را داشته است. مشخص نیست طی هفته‌های اخیر چه اتفاقاتی در این زمینه روی داده است.

طبق گفته عبدی قهرودی رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان، قرار است انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران حدود 2 هفته دیگر برگزار شود.

ابلاغ حکم تعلیق پروانه مهندسان دارای تعارض منافع 23 استانپروانه اشتغال‌ مهندسان دارای تعارض منافع 7 استان تعلیق شدپروانه اشتغال‌ مهندسان دارای تعارض منافع کرمانشاه تعلیق شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای مرکزی نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی شورای مرکزی نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی نظام مهندسی ساختمان دارای تعارض منافع رد صلاحیت شده مدیره سازمان هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس

به گزارش خبرآنلاین از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهرهایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز،آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهرهای شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

عکس زیر از ساختمان راه آهن تهران در سال ۱۳۲۵ است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899219

دیگر خبرها

  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (