Web Analytics Made Easy - Statcounter

بردهای با سلام و صلوات مقابل تیم های متوسط (و نه ضعیف) سرانجام به پایان رسید تا منچستریونایتد اولین شکستش را مقابل یک تیم متوسط (استون ویلا) تجربه کند و قبل از تعطیلات بازی های ملی، یک تساوی نیز مقابل یک تیم متوسط دیگر (اورتون) کسب کند.

اختصاصی طرفداری - در دنیای موازی حالِ منچستریونایتد خوبِ خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آن ها سرمربی در اختیار دارند که مصاحبه های زیبا می کند. وقتی بازیکنان تیمش افتضاح عمل می کنند، خدایی نکرده به آن ها حمله نمی کند تا ناراحت نشوند. هر فردی هر چه قدر که مرخصی بخواهد، تقدیمش می شود. اصلا هم مهم نیست که این بازیکن سر جمع چه قدر در تابستان درگیر بازی های ملی بوده است. برای اینکه ناراحت نشود، هر وقت بخواهد می تواند به اردوی پیش فصل اضافه شود.

در دنیای موازی پکیجِ رشفورد، مارسیال و گرینوود در حال رقابت برای کسب توپ طلا با یکدیگر هستند و دیگر کسی نیست که خدایی نکرده، بازیکنی کوشا، تلاش گر و مسئولیت پذیر همچون مارسیال را نابود کند. در دنیای موازی پل پوگبا بازیکن کم حاشیه ای است، توانسته مدیر برنامه هایش را کنترل کند و تمرکزش را کامل روی فوتبال قرار دهد. در دنیای موازی دیگر خبری از خریدهای پیر و فرتوت برای یونایتد نیست. تیم کاملا جوان شده و یکی پس از دیگری بازیکنان از آکادمی در حال شکوفا شدن هستند. در دنیای موازی دیگر خبری از جام های بی ارزش همچون لیگ اروپا، کامیونیتی شیلد و لیگ کاپ نیست. خدا را شکر تیم در این جام ها به عمد حذف می شود یا سهمیه حضور در آن را به دست نمی آورد تا مستقیما برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا رقابت کند. در دنیای موازی که ریو فردیناند، گری نویل، فیل نویل و پل اسکولز برای هواداران یونایتد ترسیم کرده اند، چنین مسائلی جریان دارد و حال منچستریونایتد بیش از سه فصل است، با صفر جام مطلق، خوبِ خوب است و خدا را شکر سرمربی سابق کاردیف، توانسته تیمِ خوبی بسازد و با اندک بودجه ای حقیرانه ترکیب تیم را ارتقاء دهد (این یکی دیگر کلاهبرداری از هواداران در روز روشن است و روزی به طور ویژه به آن می پردازم).

در دنیای حقیقی اما اوضاع در یونایتد بسیار وخیم است. وخیم، نه به این معنی که اوضاع فنی تیم خیلی بد باشد، به این معنی که شرایط، طوری است که ممکن است با چنین لغزش هایی، فرصت برای تیمی فراهم شود که بتواند از خط قرمز یونایتد، هوادارانش و شخص سِر الکس فرگوسن، عبور کند. صحبت من مشخصا کورس قهرمانی رقابت های لیگ برتر است و جایی که لیورپول این فرصت را دارد تا با قهرمانی در این فصل، هر آنچه که فرگوسن رشته کرده بود، طی سه فصل و زیر نظر تفنک پدری (!) پنبه کند. لغزش های یونایتد در این فصل، با بازگشت فن دایک و آمادگی مثلث خط جلوی در لیورپول، می تواند باعث شود تا دوئلی دیگر میان پپ گواردیولا و یورگن کلوپ بر سر قهرمانی شکل گیرد و آن گاه مشخص نیست یونایتد به اندازه سه فصل پیش خوش شانس باشد.

خبر خوب اما این است که علاوه بر سیتی و گواردیولا، چلسی نیز با توماس توخل تبدیل به تیم خوش ساختی شده و می تواند دیگر رقیب جدی لیورپول بر سر بیستمین عنوان قهرمانی در لیگ برتر باشد. این بیستمین عنوان قهرمانی، به معنای برابر شدن لیورپول با منچستریونایتد است و هیچ هوادار یونایتدی در دنیا، خط قرمزی به بزرگی این مساله ندارد. مافیای رسانه ای سرمربی سابق کاردیف اما همچنان شرایط را عادی جلوه می دهد. باورتان بشود یا نشود، ریو فردیناند، از اعضای اصلی مافیای رسانه ای سولسشر، در کارشناسی پس از بازی یونایتد و اورتون در بی تی اسپورت، در میان بهت و حیرت بینندگان، حتی یک بار اسم سرمربی تیم را نیاورد و بدون کوچک ترین اشاره ای به سولسشر، مسائلی مبهم و کلی را مطرح کرد. مافیای رسانه ای سرمربی نروژی این روزها تنها سیاست سکوت را در پیش گرفته است، همچنان کوچک ترین انتقادی متوجه سولسشر نیست و همه چیز پس از سه فصل، کاملا عادی است!

برای هواداران یونایتد اما چیز عادی وجود ندارد. لیورپول امروز در آنفیلد با سیتی بازی خواهد کرد و اگر این بازی را پیروز شود در همین ابتدای کار، چهار امتیاز با سیتی فاصله می اندازد. مسئله ای که به شدت برای یونایتد خطرناک است. هواداران یونایتد بسیار خوش شانس هستند که پپ گواردیولا و توماس توخل در این لیگ حضور دارند. درباره تیم خودشان اما پس از نزدیک به سه فصل کامل، همه چیز همچنان مبهم است. در دنیای مجازی البته همه چیز عالی است اما در دنیای حقیقی یونایتد با سرمربی سابق کاردیف، همچنان مسیر مبهمی را طی می کند. مافیای رسانه ای همچنان همه چیز را عادی جلوه می دهد و در همین غبار و ابهام، یونایتد در حال حرکت است. انتهای این مسیر درست (!)، اما باور کنید یا نکنید ممکن است لیورپول با یونایتد در بیست عنوان قهرمانی لیگ برتر مساوی شود و این بزرگ ترین خط قرمز هر یونایتدی در هر کجای دنیا است.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها دریافت کارت زرد دوم و اخراج مهدی طارمی در دیدار پورتو و پاکوس فریرا به دلیل تمارض / فیلم گل ادین ژکو به ساسولو ثانیه هایی پس از ورود به بازی (ساسولو 1-1 اینتر) هفته هشتم، هفته بی شکستی پرسپولیس در دربی | آمار دربی های هفته هشتم رونالد کومان: لاپورتا گفت که هیچ وقت دیر نیست تاونسند در مورد خوشحالی پس از گل خود به سبک رونالدو، مقابل رونالدو: او الگوی من است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مافیای رسانه ای دنیای موازی لیگ برتر همه چیز سه فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ خور در دنیای واقعی! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • حواشی دنیای فوتبال
  • قارچ خور در دنیای واقعی! (فیلم)
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم