Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک نسبت به اخبار کذب منتشر شده در برخی رسانه ها در خصوص جذب محمد حسین نائیجی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، حمید محرابی مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک در گفت و گو با روابط عمومی و رسانه باشگاه اظهار داشت: متاسفانه طی روزهای اخیر برخی از افراد و رسانه ها بدون علم کافی و غیر کارشناسانه در صدد تخریب و بر هم زدن تمرکز باشگاه و تیم فوتبال آلومینیوم اراک با موضوعات مختلف می‌باشند که جدیدترین آن‌‌ها در خصوص جذب محمد حسین نائیجی سنگربان موفق فصل گذشته فجرسپاسی شیراز می‌باشد که بیان چند نکته برای رفع ابهام در این خصوص خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرابی تصریح کرد: موضوع جذب محمدحسین نائیجی فرزند نقی نائیجی رییس محترم هیات مدیره باشگاه توسط رسول خطیبی سرمربی تیم در کارگروه نقل و انتقالات باشگاه مطرح و بر اساس توانایی‌های فنی این دروازبان، تصمیم به جذب این بازیکن شد و رییس محترم هیات مدیره نیز در این کارگروه حضور نداشتند و با اکثریت قاطع و با کمترین مبلغ قرارداد نسبت به سایر دروازبانان مذاکره شده، محمدحسین نائیجی به آلومینیوم اراک پیوست.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک در پایان خاطرنشان کرد: امید است رسانه های محترم نسبت به انتشار اخبار تیم فوتبال آلومینیوم اراک نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهند و از ایجاد حاشیه و غرض ورزی نسبت به ارکان باشگاه و تیم فوتبال آلومینیوم دوری کرده و همواره یار و یاور مجموعه باشگاه باشند تا لیگ بیست و یکم را با قدرت آغاز کنیم و شاهد موفقیت های نماینده فوتبال استان باشیم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلومینیوم اراک حمید محرابی آلومینیوم اراک حمید محرابی آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس