Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@12:16:55 GMT

تمجید رسانه کره‌ای از ۲ ستاره تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۸۷۱۵

تمجید رسانه کره‌ای از ۲ ستاره تیم ملی ایران

خبرورزشی – تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی روز سه شنبه ۲۰ مهر و در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی، در تهران به مصاف هم می‌روند. دو روز پیش دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان مدنظر خود برای دو دیدار برابر امارات و کره جنوبی اعلام کرد که این لیست توسط یک وب سایت کره ای مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب سایت کره ای news۱ در مطلبی با تیتر «نخبه ترین بازیکنان در تیم ملی ایران، آزمون و طارمی در برابر بنتو به رقابت می‌پردازند»، نوشت: فدراسیون فوتبال ایران در وب سایت رسمی خود فهرست ۲۶ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی برای دورهای سوم و چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی را اعلام کرد که نخبه ترین بازیکنان از جمله سردار آزمون بازیکن زنیت در این لیست قرار دارند.

این وب سایت در ادامه نوشته است: ایران که در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی با دو برد و کسب ۶ امتیاز در صدر گروه A قرار دارد، در هفتم اکتبر در ورزشگاه زعبیل دبی به مصاف امارات متحده عربی می‌رود و سپس در تاریخ دوازدهم اکتبر و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف کره می‌رود. 

در ادامه این گزارش آمده است: دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران به جز سردار آزمون، بازیکنانی از جمله مهدی طارمی (پورتو)، کریم انصاری فرد (آ.ا.ک آتن)، علیرضا بیرانوند (بوآویشتا)، علیرضا جهانبخش (فاینورد)، سامان قدوس (برنتفورد) و دیگر بازیکنانی که در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند را به کار گرفته و آنها این لیست فراخوان را تشکیل می دهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی سردار آزمون مهدی طارمی تیم ملی سردار آزمون مهدی طارمی ملی ایران وب سایت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدیان راهی فینال شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • عیدیان راهی فینال شد
  • تمجید AFC از فوتسالیست‌های تیم ملی/ ایران قدرت خود را نشان داد
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی