Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از akhbarak، یک سنجاب برای آماده سازی آذوقه فصل زمستان خود از یک شورولت به عنوان انبار گردو استفاده کرد. یکی از ساکنان گرند فورکس دو روز به جمع آوری گردو از ماشین خود پرداخت چرا که یک سنجاب وحشی اتومبیل این شخص را برای ذخیره سازی مواد غذایی انتخاب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به مدت چهار روز از ماشین خود استفاده نکرد و حیوان تصور کرد که محل مناسبی برای نگهداری غذای خود پیدا کرده است. پس از روشن شدن موتور خودرو، مرد صدای عجیبی شنید و کاپوت را باز کرد و در کمال تعجب متوجه شد که کل اتاق پر از گردو و فندق است.

او بعد از مشاهده این اتفاق هیجان انگیز شروع به جمع آوری گردو‌ها کرد که تعداد آن‌ها ۴۲ جعبه شد. درختان گردو در این منطقه به طور طبیعی رشد کرده اند و سنجاب آن‌ها را به عنوان منبع تامین غذای خود برگزید. این مرد پیشنهاد عجیبی را به همسایه‌های خود داده و در این زمینه گفت: " عجله کنید، این درخت ممکن است به دلایل بهداشتی به زودی از بین برود و دیگر محصولی به این خوبی را پیدا نکنید! "

بیشتر بخوانید

عکس های جالبی که خرس با دوربین عکاسی ثبت کرد + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سنجاب ها درختان جنگلی شورولت کامارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # هالیوود سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • اتفاق عجیب درباره ترانه علیدوستی، مردم را گیج کرد
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • غصب کردن لانه سنجاب دشتی توسط جغدها + فیلم
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • (ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!
  • اعتراف عجیب چهره جنجالی مجلس خبرساز شد
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • سرشاخه کاری درختان گردو در نهاوند
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو