Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی پست از راه‌اندازی سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان تا یک‌ماه آینده خبر داد.

رمضانعلی سبحانی‌فر با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون هوشمندسازی شبکه پستی، گفت: با هدف افزایش کیفیت خدمات پستی و در امتداد مسیر پیشبرد طرح تحول دیجیتال پست، سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: با راه‌اندازی این سامانه، نظرات مشتریان پیرامون چگونگی نحوه قبول و توزیع مرسولات ثبت و بررسی و مشکلات موجود در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع می‌شود و بی‌تردید شاهد رضایت بیشتر مشتریان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت ملی پست به تغییر و بازنگری در زیرساخت‌های پست اشاره کرد و افزود: در ادامه هوشمندسازی مراکز تجزیه و مبادلات کشور، به‌زودی بزرگترین مرکز تجزیه و مبادلات کشور واقع در چهارراه لشگر مجهز به بزرگترین و به‌روزترین دستگاه سورتینگ خاورمیانه خواهد شد.

سبحانی‌فر افزود: با راه‌اندازی این سیستم در مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور شاهد افزایش چند برابری سرعت سیر مرسولات، کاهش ضریب خطای انسانی و در پی آن ارتقای رضایت مشتریان را خواهیم داشت./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد

مجتبی صفری سرپرست یک شرکت خلاق فعال در زمینه فناوری‌های مالی هوشمند مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، درباره ماهیت دقیق «سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال» به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا توضیح داد: این سامانه، یک پلتفرم هوشمند برای آموزش و آزمون خطا در یک محیط کاملا نزدیک به واقعیت برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال و به‌ویژه کریپتو است.

وی افزود: در این سیستم، سه ربات هوشمند در قسمت‌های مرتبط با فعالیت کاربر، تمام فرآیند‌های انجام‌شده فرد را در معاملات آنلاین ارز دیجیتال، رصد و پیگیری کرده و درنهایت به کاربر، بازخورد و گزارش می‌دهند.

صفری درباره سطوح فعالیت ربات‌های هوشمند این نرم‌افزار و خدماتی که ارائه می‎کنند، توضیح داد: در حوزه‌های پیداکردن فرصت معاملاتی در بازار ارز دیجیتال، اطلاع‌رسانی ایونت‌های اقتصادی و بولتن‌های خبری مرتبط و همچنین تحلیل تکنیکال عملکرد کاربر و نحوه معامله‌کردن وی ازجمله خدمات ربات‌های هوشمند در این نرم‌افزار است.

سرپرست این شرکت خلاق، در پاسخ به این سوال که آیا از طریق این سامانه هوشمند می‌توان به بازار‌های واقعی ارز دیجیتال متصل شد و معامله کرد، گفت: اکنون برای هرسطح کاربر، یک دسترسی به بازار تعریف شده است، برای مثال در سطح اول و ابتدایی، یک آکادمی تعاملی برای کاربران تعریف شده است تا بتوانند معامله‌کردن با پول دیجیتال را یاد بگیرند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین گام‌های توسعه‌ای برای این سامانه، اتصال کاربران به فضای واقعی معاملات و انجام فرآیند‌های معامله الگوریتمی ارز دیجیتال در بازار واقعی است. 

صفری با اشاره به بهره‌گیری از هوش مصنوعی در طراحی این نرم‌افزار گفت: از فناوری هوش مصنوعی AI به‌عنوان دستیاری هوشمند برای شخصی‌سازی دیتای کاربران و ارائه بازخورد معاملات ارزدیجیتال دربازار، استفاده شده است. 

وی افزود: رفتار و سطح کاربر برای ارائه نوع بازخورد به فرد از هوش مصنوعی استفاده شده است.

مدیر این شرکت خلاق درباره خدماتی که توسط این سامانه ارائه می‌شود، توضیح داد: پلتفرم هوشمند آموزش معامله در بازار ارز دیجیتال به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون دانش برنامه‌نویسی و با استفاده از ابزار‌های مختلف تحلیل تکنیکال، تحلیل داده‌های آنچین، داده‌های اقتصاد کلان و شاخص‌های مدیریت ریسک انواع استراتژی‌های مختلف را تحلیل کنند.

وی ادامه داد: کاربران در این سامانه می‌توانند علاوه‌بر دریافت آلارم و تحلیل داده‌های بازار ارز دیجیتال، سفارش‌های خود را در صرافی‌ها ثبت کنند.

صفری به تعداد کاربران داخلی و خارجی این نرم‌افزار اشاره کرد و ادامه داد: علاوه‌بر کاربران داخلی، حدود هزار کاربر خارجی از شرکت‌های کشور‌های چین، ترکیه و امارات از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند. 

این فناور حوزه ارز دیجیتال بیان کرد: نرم‌افزار هوشمند آموزش ارز دیجیتال برای نخستین‌بار است که توسط متخصصان داخلی در دنیا طراحی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور+فیلم
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی