Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن یوونتوس می گوید در حال حاضر تمام خانواده اش هوادار یوونتوس هستند.

به گزارش طرفداری و به نقل از DAZN، یوونتوس شب گذشته در شهرآورد تورین موفق شد با گل دیرهنگام مانوئل لوکاتلی، خرید تازه خود به پیروزی ارزشمندی برسد. بعد از این گل یوونتوسی ها به شکلی دیوانه وار خوشحالی کردند و لوکاتلی می گوید در جریان خوشحالی بعد از گل کیه لینی با سر به او ضربه زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره گفت:

جورجو طوری با سر به من ضربه زد که قطعا  فردا جایش کبود خواهد شد! وقتی به این باشگاه آمدم، بازیکنان خوش آمدگویی گرمی داشتند. گروهی فوق العاده از دوستان هستیم و همه رفتاری متواضعانه دارند و نکته مهم همین است. شهرآورد را بردیم و این حسی فوق العاده دارد. دیدار شهرآورد بود ولی از سوی دیگر نیاز داشتیم در جدول قدمی رو به جلو برداریم. حالا مسابقات ملی در پیش است و می توانیم باتری هایمان را شارژ کنیم و سپس کار را از همان جا که رها کرده ایم از سر بگیریم.

این بازیکن در مورد انتظارات الگری از او می گوید:

مربی انتظارات زیادی از من دارد و در تلاشم هر کار لازم برای پیشرفت کردن را انجام دهم. روز سختی بود. کیه زا مرا دید و پاسی فوق العاده داد. گل خوبی زدم. برای پیروزی به  زمین مسابقه می آییم و این همان کاری است که دوست داریم انجام دهیم. 

لوکاتلی می گوید تمام خانواده اش هوادار یوونتوس هستند:

پدرم و عمویم همیشه برای تشویق من می آیند. در حال حاضر یک خانواده کاملا یوونتوسی دارم که همگی از موفقیت من خوشحال هستند. 

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها دریافت کارت زرد دوم و اخراج مهدی طارمی در دیدار پورتو و پاکوس فریرا به دلیل تمارض / فیلم گل ادین ژکو به ساسولو ثانیه هایی پس از ورود به بازی (ساسولو 1-1 اینتر) هفته هشتم، هفته بی شکستی پرسپولیس در دربی | آمار دربی های هفته هشتم رونالد کومان: لاپورتا گفت که هیچ وقت دیر نیست تاونسند در مورد خوشحالی پس از گل خود به سبک رونالدو، مقابل رونالدو: او الگوی من است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم

باشگاه بایرن مونیخ ویدیویی از کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات این تیم را منتشر کرده است.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24