Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمید گوگوچانی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حمل بار توسط راه آهن اراک نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سالقبل  ۴۲ درصد افزایش یافته‌ است.

وی ادامه داد: مازوت، گاز مایع و مواد شیمیایی از جمله مهمترین کالاهای حمل شده توسط راه آهن اراک در این مدت بود که با ۲ هزار و ۱۲۱ واگن به نقاط مختلف کشور از جمله بندر شهید رجایی، ماهشهر، نکا، کشورهای آسیای میانه و ترکیه حمل شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه آهن اراک گفت: میزان تن کیلومتر مرزی حمل شده از سوی اداره کل راه آهن این شهرستان امسال نسبت به پارسال ۲ درصد، تن کیلومتر خالص چهار درصد و تن کیلومتر ناخالص چهار درصد و تن کیلومتر مبداء- مقصد نیز ۴۶ درصد رشد داشته‌ است.

گوگوچانی اظهار داشت: استفاده مناسب از ظرفیت‌های داخلی و تعامل بیشتر با شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی از جمله عوامل افزایش جابه‌جایی بار از سوی راه‌آهن اراک در این مدت بوده‌ است.

وی از جابه‌جایی ۲۱۰ هزار و ۹۲۴ نفر در نیمه نخست سال جاری خبر داد و گفت: جابه‌جایی مسافر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲۴ درصد افزایش یافته ‌است.

مدیرکل راه‌آهن اراک یادآور شد: ۱۳۱ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۵۸۸  نفر کیلومتر با ناوگان ریلی این شهرستان امسال به نقاط مختلف کشور جابه جا شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰۸ درصد رشد داشته‌ است.

گوگوچانی، رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی در قطارها و استفاده از ظرفیت ۵۰ درصدی صندلی‌ها برای مقابله با ویروس کرونا را از برنامه‌های اداره کل راه آهن اراک عنوان کرد و گفت: بهبود نسبی وضعیت کرونا و استقبال مردم از قطار برای مسافرت از مهمترین عوامل افزایش جابه‌جایی مسافر توسط راه آهن این شهرستان در سال جاری بوده‌ است.

محدوده راه آهن اراک شامل ۵۴۵ کیلومتر خطوط ریلی در پنج استان قم، مرکزی، لرستان، همدان و کرمانشاه است که ۲۱ ایستگاه را زیر پوشش دارد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اراک استان مرکزی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران راه آهن اراک تن کیلومتر جابه جایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شیرجه و واترپلو، سامیار عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ رکورد این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بود را بهبود بخشید. او هم‌چنین در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابه‌جابی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شد که پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود و به عنوان سریع‌ترین شناگر ایران شناخته می‌شد.

سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند:
رکورد پیشین:

بازی های آسیایی هانگژو، مهر ۱۴۰۲، ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰

رکورد جدید:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلما، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴

ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند:
رکورد پیشین:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۵۰.۴۵

رکورد جدید:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴

کد خبر 847887 برچسب‌ها ویژه ورزشی آلمان شنا ورزش ایران

دیگر خبرها

  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • وقوع ناپایداری های جوی در نقاط مختلف استان کرمان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»