Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال فوتبال در خصوص دوره دانش افزایی داوران لیگ برتری فوتبال اظهار کرد: امروز جلسه بسیار خوبی در خصوص داوری برگزار شد. داوران در جامعه فوتبال پیش رو هستند. حقوق داوران را ۴۰۰ درصد افزایش دادیم. کلاس‌هایی را برای داوران در نظر گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه شاهد هستیم که گلاره ناظمی داور فوتسال کشورمان در سطح یک دنیا قضاوت می‌کند و جامعه داوری در حال حاضر جوان‌تر و دانشگاهی‌تر شده است  و با انگیزه بیشتری برای کسب کرسی های بین المللی تلاش می کند.

او بیان کرد: از خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال بابت برگزاری این جلسه تشکر می‌کنم. فدراسیون فوتبال خودش را ملزم می‌داند که از نظر معیشتی، شانی به جامعه داوری خدمت کند. ما هر سال قطعا حقوق داوران را افزایش خواهیم داد.

او درباره حکم پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بیان کرد: ما منتظر هستیم تا رای دادگاه بین المللی حکمیت ورزش هفتم آبان ماه اعلام شود. امیدوارم آنچه که به نفع فوتبال کشورمان است رقم بخورد.

او در خصوص راه اندازی سیستم کمک داور ویدیویی در کشورمان گفت: امشب مدیران شرکتی که قرار است سیستم کمک داور ویدیویی را نصب کند برای انجام برنامه ریزی وارد کشورمان می‌شوند. آن‌ها ۱۲ روز در تهران خواهند بود. برای ۴ بازی تیم ملی با این شرکت قرارداد بسته ایم و به سازمان لیگ نیز دستور داده شده که لیست ورزشگاه‌های که سیستم کمک داور ویدیویی می‌تواند در آنجا نصب شود را تهیه کند.

او درباره حضور بانوان در بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی بیان کرد: برای این کار نیز در حال برنامه ریزی هستیم و اقداماتی نیز انجام شده است. با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی خواهیم بود. تعداد تماشاگران نیز در روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

عزیزی خادم خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال در هفته آینده جلسه‌ای را با هیئت‌های فوتبال استانی برگزار خواهد کرد. فدراسیون فوتبال مطمئنا نگاه توسعه تری به همه هیئت‌های فوتبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

کامرانی فر: در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها بهره ببریم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک

ایسنا/خوزستان داور خوزستانی از سوی اتحادیه جهانی کشتی در آخرین گزینشی المپیک به قضاوت خواهد پرداخت.

مهدی بشیرزاده داور پرافتخار خوزستانی برای مسابقات گزینشی المپیک که طی روزهای ۶ تا ۹ خردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود، انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا، این رقابت ها آخرین مرحله گزینشی داوران و ورزشکاران برای المپیک است و از ایران به همراه مهدی بشیرزاده، دو داور دیگر به نام‌های کامران سلطانی زاده و نیما صادقی به این رویداد دعوت شده‌اند. 

پس از این مرحله داوران انتخاب شده در سمیناری در آتن یونان شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است