Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت در سی و هشتمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: با همراهی مردم و تلاش کادر شبکه بهداشت و درمان وضعیت شهرستان تفت در روند واکسیناسیون جامعه هدف مطلوب است و امیدواریم روند واکسیناسیون دانش آموزان نیز به‌خوبی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: با همراهی مناسب مردم شهرستان و تلاش کادر شبکه بهداشت و درمان روند واکسیناسیون به خوبی در سطح شهرستان در حال اجرا است و واکسیناسیون اتباع مجاز نیز در شهرستان آغازشده است.

نوکار با اشاره به شروع روند واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال و دانش آموزان نیز بیان داشت: امیدواریم در فرصت مقرر با همکاری آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان واکسیناسیون دانش آموزان در شهرستان پایان‌یافته تا شاهد بازگشایی مدارس نیز باشیم.

فرماندار تفت از ارائه خدمات در آینده‌ی نزدیک به مراجعین در دستگاه‌ها و ادارات دولتی به افراد در قبال کارت واکسیناسیون خبر داد و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های شهرستان نیز باید پایش واکسینه شدن کارمندان زیرمجموعه خود را در دستور کار قرار داده و افرادی که از زدن واکسن امتناع کرده اند را برای واکسینه شدن ترغیب نمایند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس تزریق واکسن کرونا روند واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «حسن مدرس زاده» در نشست خبری که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم (12 لغایت 18 اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: به لحاظ تعداد مدارس مشکلی در شهرستان به ویژه خود شهر گرگان وجود ندارد؛ ولی به علت جانمایی نه چندان مناسب، مناطق جنوبی شهر فاقد فضای آموزشی شده به طوری که دانش آموزان این مناطق مجبور هستند برای تحصیل به مناطق داخلی شهر رفت و آمد کنند.
 
به گفته وی؛ تأمین زمین جزو ضروریات فضای آموزشی در شهر گرگان است به همین خاطر 42 میلیارد تومان با دستور استاندار برای ساخت 4 مدرسه 12 کلاسه در جنوب شهر گرگان اختصاص یافته؛ ولی با گذشت بیش از یک سال از این مصوبه تاکنون زمینی برای احداث این مدارس تأمین نشده است.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان بعد از 10 سال انجام شد، تصریح کرد: بعد از اجرای این طرح همه معلمان استان حائز رتبه 1 لغایت 5 شدند که در این بین 134 نفر از استان رتبه استاد معلمی را کسب کردند.
 
وی افزود: از یک میلیون معلم در سطح کشور 300 هزار نفر به رتبه بندی خودشان اعتراض داشتند؛ ولی این اعتراض ها در شهرستان گرگان بسیار اندک بود.
 
مدرس زاده با اعلام اینکه 90 هزار دانش آموز در سطح شهرستان گرگان تحصیل می کنند، تصریح کرد: از این تعداد 78 هزار نفر در شهر گرگان تحصیل کرده که این امر باعث تراکم بالای کلاس های درسی دانش آموزان شده و تعداد دانش آموران کلاس ها را به 40 نفر رسانده است.
 
وی ادامه داد: تعداد بالای دانش آموزان در کلاس های درس فرصت را از معلمان گرفته و بر روند آموزش دانش آموزان تأثیر منفی دارد.
 
به گفته وی؛ استاندارد سرانه فضای آموزشی در کشور 5/2 درصد، در استان 4/6 درصد و در شهرستان گرگان 4/2 درصد است.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز