Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:33:45 GMT

علی مهدی پور فرمانده جدید سپاه املش شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۹۲۷۸

علی مهدی پور فرمانده جدید سپاه املش شد

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان روز یکشنبه در این مراسم در کانون معصومیه شهرستان املش با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) گفت:فرمانده باید مانند نخ تسبیح محکم باشد تا بتواند نیروهای خود را نظم داده و  هدایت کند.

الیاس کوثری ، تدبیر و باهوش بودن فرمانده را از دیگر سجایای اخلاقی یک فرمانده عنوان و تصریح کرد:توانایی ایجاد نظم در محیط ،خدمت به قدر معرفت و آموزش کار به نیروهای تحت امر  از وظایف مهم فرمانده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روحیه انتقادی پذیری را از دیگر خصوصیات فرمانده برشمرده و افزود:فرمانده باید تاب وتحمل زیاد داشته باشد و با انتقادکننده به درستی برخورد کرده و پاسخ شایسته دهد تا او را قانع و راضی کند.

امام جمعه شهرستان املش نیز در این آیین، در میان مردم بودن و خدمت صادقانه به مردم را از خصلت های مسئوولان نظام اسلامی برشمرد و افزود: باید با تمام ادارات تعامل داشته باشیم و مردمی رفتار کنیم و دستورات حضرت علی(ع) را که به مالک فرموده بودند نصب العین خود قراردهیم تا بتوانیم با توکل و توسل به خدا درکارها پیروز شویم.

حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر،  سپاه را حلقه وصل بین ادارات عنوان و خاطرنشان کرد :به حق ویژگیهای سپاه منحصر به فرد است و باید کوشش کنیم از این ظرفیت ها به خوبی بهره برگیریم.

علی مهدی پور فرمانده جدید سپاه ناحیه املش هم با اشاره به سابقه بیش از۲ دهه خدمت در این شهرستان  گفت: انشاء الله با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان بتوانیم در جهت خدمت رسانی بهتر گام های موثری برای شهرستان برداریم.

فرمانده سابق سپاه ناحیه املش نیز یادآور شد : هرکاری در شهرستان املش درطول خدمتم انجام گرفت با کمک نیروهای بسیجی و خیرین شهرستان املش بوده و من فقط در این صحنه ها حضور پیدا می کردم و از همه این عزیزان تشکر می کنم.

حمید یحیی پور نگاه وحدت گونه ای که در شهرستان بین مسئولان و مردم وجود داشت را رمز پیروزی در کارها عنوان و خاطرنشان کرد:البته ۴۴ گروه جهادی در شهرستان املش از نظر کمیت و کیفیت عملکرد برجسته ای در بین شهرستانهای استان داشتند .

در پایان مراسم از خدمات حمید یحیی پور تقدیر و علی مهدی پور به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه املش معرفی شد.

شهرستان املش با ۲بخش مرکزی و رانکوه و با جمعیت ۴۴ هزار نفر در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها گیلان املش مراسم تودیع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان املش مراسم تودیع گیلان املش مراسم تودیع شهرستان املش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از ایسنا، به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901182

دیگر خبرها

  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند