Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وحید میرمحمدی ظهر یکشنبه در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل اظهار کرد: انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌ها موظف شده‌اند برای هر کامیونی که از بندر امام نهاده دامی و کالای اساسی به استان حمل کند، در سالن اعلام بار یک مرتبه بدون نوبت بار ارائه کنند.

وی برنج، جو، گندم، نهاده‌های دامی، ذرت و شکر را مهمترین کالاهای اساسی حمل شده عنوان کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: توزیع کالاها توسط امور پشتیبانی دام و سایر دستگاه‌های مربوطه بدون هیچ مشکلی در سطح استان انجام می‌شود.

میرمحمدی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش قدردانی کرد و افزود: صدور بارنامه برای کلیه شرکت‌های حمل و نقل استان از مبدأ بندر امام به مقصد استان اردبیل برای کالاهای اساسی، سویا، ذرت و جو فراهم شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در راستای ترغیب رانندگان عزیز جهت اعزام به بندر امام خمینی (ره)، طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن شرکت‌های حمل و نقل اگر راننده‌ای به مقصد خوزستان بار حمل کرده و از بندر امام به مقصد استان اردبیل کالای اساسی حمل کند با ارائه بارنامه رفت و برگشت می‌تواند ۱۰ درصد کمیسیون دریافتی شرکت از بابت رفت را بازپس گیرد.

میرمحمدی با اشاره به صدور بیش از ۱۸۵ هزار برگ بارنامه در شش ماه گذشته اضافه کرد: با تلاش فعالان حمل و نقل و رانندگان خستگی‌ناپذیر در مدت یاد شده دو میلیون تن کالا نیز در استان جابجا شده است.

وی بیشترین جابجایی کالای استان را مربوط به شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، نمین و بیله‌سوار دانست و بیان کرد: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا در سطح استان فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر را یادآور شد و ادامه داد: نظارت ویژه‌ای بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان‌های عمومی و عملکرد آنان در حال انجام است و با متخلفان در کمیسیون‌های مربوطه برخورد می‌شود.

کد خبر 5318954

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کالای اساسی نهاده های دامی ویروس کرونا اربعین 1400 بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد کرمانشاه مرز مهران گرگان مجلس شورای اسلامی عکس استانها واکسیناسیون کرونا استان اردبیل بندر امام حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقتی عجیب هوای بندرترکمن را آلوده کرد

به گزارش تابناک، روابط عمومی شرکت گاز گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی اطلاع رسانی مردمی مبنی بر استشمام بوی گاز در شهر بندر ترکمن و سپس روستاهای قره‌سو و نیازآباد، گروه‌های عملیاتی و امدادی شهرستان و استان به بررسی ایستگاه و شبکه و تاسیسات گازی منطقه و ایستگاه‌های مجاور تامین کننده گاز بندر ترکمن از کردکوی و بصیرآباد گمیشان پرداختند و هیچ مشکل فنی، نشت و یا خرابی در تاسیسات مشاهده نشد.

این اطلاعیه می‌افزاید: بررسی‌ها در شهرهای مجاور نشان داد که نیمه شب قبل حدوداً ۱۶۰ لیتر ماده بودار کننده گاز شهری به سرقت رفته و مواد باقیمانده در بشکه‌ها در شهرستان بندر ترکمن تخلیه شد و باعث انتشار بوی ماده بودار کننده (مرکابتان) شده است.

بر این اساس با توجه به اینکه این ماده به صورت مایع در صورت تخلیه بصورت تبخیر در فضا منتشر می‌شود بوی گاز را سبب شده بود که در حال حاضر نیست قطع شده و اوضاع به حالت عادی بازگشت.

طبق این اطلاعیه بحث سرقت از طریق مراجع انتظامی و امنیتی در دست پیگیری است و این شرکت ضمن عذرخواهی از شهروندان بندر ترکمن به اطلاع می‌رساند این ماده بودار کننده صرفاً برای بودار شوندگی گاز شهری، بی‌خطر و غیر سمی است.

دیگر خبرها

  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • سرقتی عجیب هوای بندرترکمن را آلوده کرد
  • پشت پرده انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟