Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@07:29:30 GMT

نحوه اجاره سوئیت روزانه در تهران در ایام کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۹۸۱۶

نحوه اجاره سوئیت روزانه در تهران در ایام کرونا

تهران از جمله شهرهایی می باشد که در طی روز ممکن است هزاران نفر از شهرها و استان های مختلف برای مسائل کاری و یا تفریحی به آن مسافرت کنند. تهران پایتخت ایران است که یکی از شهرهای بزرگ صنعتی نیز می باشد و مکان های رفاهی و تفریحی بسیاری در این شهر وجود دارند که نسبت به سایر شهرها مدرن تر می باشد. انجام هر گونه سفر منوط به رعایت پروتکلهای اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سپنجا، از دغدغه هایی که مسافران با آن مواجه هستند محل اقامت روزانه یا شبانه می باشد،  در صورتی که محل اقامت نداشته باشند ممکن است تجربه خوبی از این سفر نداشته باشند.
این روزها با پیدا شدن کرونا مسافرت ها بسیار کاهش یافته و در صورت مسافرت نیز افراد اطمینانی به اقامتگاه ها ندارند به همین دلیل به دنیال اقامتگاهی می باشند که در آن  پروتکل های بهداشتی رعایت شده باشد و با خیال راحت بتوانند در طول سفر در آنجا اقامت کنند. یکی از گزینه هایی که پیش روی مسافران می باشد تهیه سوئیت های مبله ای می باشد که بسیار ایمن است و با توجه به وضعیت کرونا نسبت به گزینه های دیگر نسبتا بهداشتی تر می باشد. 

کاهش برخورد با افراد مبتلا

با توجه به اینکه سوئیت ها مستقل می باشند و افراد محدود تری نسبت به هتل ها و... ممکن است قبل از شما در آنجا بوده اند. همچنین در مدت اقامت تنها شما هستید که به آن رفت و آمد دارید احتمال اینکه با افراد مبتلا و ناقل این بیماری برخورد داشته باشید، بسیار کم است. بهتر است توجه داشته باشید که قبل از ورود شما به سوئیت، میزبان شما حتما داخل سوئیت را ضدعفونی کرده باشد. اگر برای اقامتتان بخواهید سوئیت اجاره کنید می توانید به سایت سپنجا به نشانی اینترنتی sepanja.com مراجعه کنید و سوئیت های ضدعفونی شده و کاملا بهداشتی رزرو کنید.

چگونه سوئیت مناسب در تهران اجاره کنیم؟

اجاره ی سوئیت می تواند به دو صورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد که هر کدام معایب و مزایایی دارند. در صورتی که حضوری بخواهید سوئیت اجاره کنید با دقت و از نزدیک می توانید تمام امکانات سوئیت را مورد بررسی قرار دهید اما موردی که وجود دارد این است که اجاره سوئیت به صورت حضوری زمان بر است و شما نمی توانید موارد زیادی را با یکدیگر مقایسه کنید.
از مزایایی که اجاره سوئیت به صورت غیر حضوری دارد این است که وقت تلف نمی شود، می توانید با توجه به زمانی که صرف این کار می کنی بهترین نتیجه را بدست آورید، به محض رسیدن به مقصد ساکن شوید و زمان بندی بهتری از نظر مالی و زمانی برای سفر خود داشته باشید و بتوانید موارد مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و سوئیت مناسب با فاکتورهای مدنظر خود انتخاب کنید.
توصیه می کنیم قبل از سفر به شهرهای تهران "راهنمای سفر به تهران" را مطالعه نموده و با شناخت کامل و ذهنی آسوده سفر کنید.
اجاره کردن سوئیت در تهران کار سختی نمی باشد و با رعایت نکاتی می توان سوئیت مناسب خود را اجاره کرد و در طول سفر در آنجا ساکن شد. این نکات عبارتند از:

۱.قبل از اجاره سوئیت حتما سوئیت را به طور کامل بررسی کنید و توجه داشته باشید که به امکانات مورد نیاز شما مجهز باشد.
۲.از شرایط حاکم بر سوئیت اطلاع کامل پیدا کنید تا بدانید که آیا با شرایط شما سازگار می باشد یا خیر؟
۳.در صورت اجاره اینترنتی قبل از اجاره سوئیت تصاویر خانه را با دقت بررسی کنید و از همه امکانات خانه عکس بخواهید.
۴.در صورت که با ماشین شخصی خود سفر می کنید حتما توجه کنید که محل اقامت شما پارکینگ داشته باشد تا مشکلی برای ماشین شما پیش نیاید.

جاذبه های گردشگری تهران در دوران کرونایی

اگر برای تفریح و گردش به استان تهران سفر کرده اید و مایل هستید به مناطق گردشگری این استان بروید بهتر است به مناطقی بروید که کم خطرتر باشد و احتمال مبتلا شدن شما به بیماری در این مناطق بسیار کم باشد. 
روستای افجه: روستای افجه یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران در ایام کرونا می باشد. این روستا در منطقه ییلاقی تهران قرار دارد که می تواند شما را مدتی از آلودگی و ازدحام تهران به دور نگهدارد. این روستا علاوه بر این که آب و هوای معتدلی دارد مناظر بسیار زیبا و سرسبزی نیز دارد که روح هر انسانی را جلا می بخشد. در این روستا دشت زیبایی به نام دشت هویج که در گذشته در آنجا هویج کشت می شد وجود دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست.
سورتمه تهران: پارک گلابدره که در نزدیکی دربند می باشد دارای سورتمه می باشد که یکی از بهترین جاهایی می باشد که در تهران وجود دارد و گزینه بسیار مناسبی برای ایام کرونا می باشد. 

روستای وردیج و واریش: این روستا در غرب تهران دارد و فاصله زیادی با مرکز شهر ندارد. این روستای زیبا و خوش آب و هوا در کوهستان قرار دارد که  در آن مجسمه هایی به شکل حیوان و انسان وجود دارد. این مجسمه های سنگ هایی بوده اند که به مرور زمان دچار فرسایش شده اند و به این شکل در آمده اند. در این منطقه آبشار های زیبایی وجود دارد که بسیار جذاب می باشند. 
مکان هایی که گفته شدند از مناطق کم تردد و کم رفت آمد می باشند که جریان هوا در آنجا در حال حرکت است و بسیار بی خطر می باشند و شما مجور به روبه رو شدن با افراد دیگر نمی باشید. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجاره سوئیت کروناویروس اجاره سوئیت داشته باشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات

به گزارش همشهری آنلاین، علی محمد مختاری در این باره گفت: افزایش شهرنشینی و رشد جمعیت در کلان شهرهایی نظیر تهران و وجود آلودگی‌های زیست محیطی در این کلان شهرها، نیاز به فضای سبز و گسترش آن را به عنوان یکی از مهمترین عوامل موثر در کاهش آلاینده ها مطرح می کند.

او افزود: آفات و بیماریها یکی از عوامل خسارت برای فضای سبز شهری هستند که در صورت عدم کنترل می توانند سالانه خسارت جبران ناپذیری را وارد سازند. از این رو یکی از مسائل پر اهمیت در حوزه نگهداری و حفظ فضای سبز شهری حفاظت از گیاهان در برابر خسارت آفات و بیماریها است که یکی از چالش های حائز اهمیت برای دست اندرکاران فضای سبز شهری است. سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران در راستای حفاظت از محیط زیست و درختان در برابر آفات و بیماریهای موجود ، اقدام به انجام مدیریت تلفیقی با آفات و بیماریها (IPM) نموده که مقابله با آفات و بیماریها تنها از طریق مبارزه تلفیقی و مکانیکی و بیولوژیکی انجام می پذیرد و در موارد حساس از سموم گیاهی استفاده می‌شود که برای عموم شهروندان و محیط زیست مضر نباشد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با تاکید بر اینکه سال های اخیر به دلیل افزایش بیماریهای ناشی از آلودگی‌ها، گرم شدن کره زمین، نبود زمستان های سرد تا حد زیادی بیماری های موجود در فضای سبز را افزایش داده است، ادامه داد: بیماری‌های مهمی همچون سفیدک ها، شانکرها و آفاتی همانند سفید بالک، سوسک برگ خوار نارون پسیل، زیتون سوسک چوبخوار و پوستخوار، شته و.... در این کلان شهر شیوع یافته اند که با انجام اقدامات تلفیقی مهار و تحت کنترل قرار می‌گیرند.

مختاری در ادامه برخی از آفات و بیماریهای شایع در فضای سبز شهر تهران را معرفی کرد و گفت: سفید بالک ها علائمی در زیر برگها و اطراف رگبرگها گیاه میزبان (توت زیتون) هستند و از شیره گیاه مکیده و از خود ماده چسبناک عسلک بجا می گذارند.

کد خبر 848607 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها فضای سبز شهردارى تهران تهران بوستان

دیگر خبرها

  • خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی