Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@03:42:51 GMT

معرفی کامل 5 هتل ارزان در تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۰۰۷۰

معرفی کامل 5 هتل ارزان در تهران

هنگامی که صحبت از هتل ارزان تهران می‌شود بسیاری از افراد باور نمی‌کنند که واقعا در تهران بتوان هتلی با قیمت ارزان پیدا کرد. اگر شما نیز چنین اعتقادی دارید باید به شما بگوییم که با کمی تحقیق درباره انواع هتل‌ها می‌توان تعداد زیادی هتل ارزان تهران را پیدا کرد. البته از این هتل‌ها شما نباید انتظار امکاناتی زیاد و لوکس داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای آنکه کار شما برای پیدا کردن هتل ارزان تهران راحت شود ما در این مقاله به معرفی 5 هتل ارزان در تهران پرداخته‌ایم.

 آپادانا؛ هتلی دو ستاره در حوالی خیابان طالقانی

در حوالی خیابان طالقانی تهران هتل دو ستاره آپادانا واقع شده است. این هتل ارزان تهران در سال 90 بازسازی شده و امکانات آن به روز شده است. هتل آپادانا دارای 3 طبقه مجزا و 19 باب اتاق است. با اقامت در این هتل شما می‌توانید از امکانات زیر برخوردار شوید:

رستوران اختصاصی و کافی‌شاپ
لابی
صبحانه
اینترنت
شوفاژ
سرویس بهداشتی و حمام
میز آرایش
یخچال
تلویزیون
اسپلیت
اینترنت

 مشهد؛ هتل ارزان تهران با امکاناتی ایده‌ال

هتل 3 ستاره مشهد یک هتل همه‌چیز تمام برای افرادی است که می‌خواهند اقامت خود را با راحتی و پرداخت هزینه‌ای کم تجربه کنند. این هتل در خیابان مفتح تهران واقع شده و امکانات ویژه‌ای مانند رستوران غذای ایرانی و فرنگی، باشگاه بدنسازی و حمام بخار دارد. موقعیت مکانی هتل مشهد بسیار مناسب است و به دو میدان اصلی شهر یعنی فردوسی و هفت تیر دسترسی دارد. در میدان فردوسی بهترین مراکز خرید لوازم چرم و در میدان هفت تیر مراکز خرید مانتو دیده می‌شود. اگر اهل رفتن به مکان‌های تاریخی هستید می‌توانید از مکان‌هایی مانند موزه هنرهای اسلامی، شهدا و نقاشی پشت شیشه که در نزدیکی هتل مشهد قرار گرفته‌اند دیدن کنید. این هتل ارزان در تهران امکاناتی همچون کمد، تلویزیون، تلفن، یخچال، توالت فرنگی، آسانسور، صبحانه، اینترنت و... در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 آرمان؛ هتلی در 4 طبقه و دارای 55 اتاق

اگر برایتان مهم است که محل اقامت شما در مرکز تهران واقع شده باشد بهترین انتخاب برای شما هتل دو ستاره آرمان است. این هتل ارزان تهران در خیابان سعدی جنوبی قرار گرفته است. مجلس شورای اسلامی و سفارتخانه‌های کشورهای مختلف در نزدیکی هتل آرمان واقع شده‌اند. امکانات این هتل عبارتست از

آسانسور
اتاق چمدان
رستوران و کافی‌شاپ
صبحانه
اینترنت
حمام
اسپلیت
سرویس بهداشتی
یخچال
تلفن و تلویزیون

ثامن؛ هتلی قدیمی در خیابان امیرکبیر

ثامن از آن دسته هتل‌های قدیمی است که در گذشته با نام تهران گل آن را می‌شناختند. هتل ثامن با آنکه هتلی با سابقه طولانی است اما امکانات آن در سال 1393 به روز شده است. هتل ثامن در خیابان امیرکبیر تهران واقع شده است. سردر باغ ملی، عمارت مسعودیه و بازار بزرگ تهران از جمله مکان‌های مهم در نزدیکی هتل ثامن هستند. دسترسی نزدیک به ایستگاه‌های مترو از جمله ویژگی‌های قابل توجه برای این هتل ارزان تهران است. در هتل یک ستاره ثامن راحتی شما با امکاناتی مانند شوفاژ، توالت، اینترنت، سیستم سرمایش، صبحانه، رستوران و کافی‌شاپ تامین می‌شود.

 

هتل مرکزی در خیابان لاله‌زار نو

در سال 1312 در خیابان لاله‌زار نو یک هتل قیمت مناسب در تهران به نام مرکزی با 2 طبقه و 32 باب اتاق تاسیس شد. اقامت در این هتل ارزان تهران دسترسی به مکان‌های زیر را برای شما مقدور می‌سازد:

بازار بزرگ تهران
مراکز خرید کیف و چمدان در خیابان منوچهری
خانه امین‌السلطان
موزه آبگینه سفارتخانه‌های آلمان، انگلیس، ترکیه، روسیه و فرانسه

امکاناتی که هتل مرکزی در اختیار شما قرار می‌دهد شامل موارد زیر می‌شود:

تلفن و تلویزیون
یخچال
توالت‌فرنگی
حمام
کمد
کافی‌شاپ
صندوق امانات
لابی
اینترنت
صبحانه

سامانه‌ای مطمئن برای معرفی هتل ارزان تهران

تمامی هتل‌هایی که در قسمت بالا ذکر شده را می‌توانید از طریق سامانه آنلاین اسنپ روم برای خود رزرو کنید. خدمات این سامانه تنها به معرفی و امکان رزرو هتل ارزان در تهران محدود نمی‌شود و خدمات زیر را در اختیار شما قرار می‌دهد:

کنسلی رایگان

 کنسلی رزرو با استفاده از این سامانه کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارد.

پشتیبانی شبانه‌روزی

تیم متخصص و متعهد اسنپ روم به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما خواهند بود تا برای انتخاب محل اقامت خود ذره‌ای دغدغه نداشته باشید.

امکان رزرو آسان و سریع

برای رزرو هتل ارزان تهران می‌توانید به راحتی و در مدت چند دقیقه از طریق اپ، سایت، سوپر اپ اسنپ روم و اپ آسان پرداخت اقدام کنید.

توجه ویژه به مسائل بهداشتی

کلیه مکان‎‌های اقامتی که از طریق این سامانه معرفی می‌شوند از نظر بهداشت تحت نظارت وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا قرار دارند. مدیریت این مکان‌های اقامتی خود را موظف می‌دانند تا اتاق‌ها را به صورت روزانه ضدعفونی کنند. علاوه بر ضد‌عفونی، به هر مسافر به منظور حفظ سلامت و بهداشت بیشتر یک پک شخصی بهداشتی اهدا می‌شود.

معرفی اقامتگاه‌هایی با تخفیف ویژه

اقامتگاه‌ها و هتل‌هایی که از طرف اسنپ روم معرفی می‌شوند با تخفیفات ویژه‌ای همراه هستند و قیمتی حداقل 20 هزار تومان ارزان‌تر از سایر اقامتگاه‌ها دارند.

با آنکه هتل گران‌قیمت در تهران فراوان است اما تعداد هتل ارزان نیز کم نیست و با جست و جوی آنلاین به راحتی می‌توان آنها را پیدا کرد. هتل‌های دو و سه ستاره در مناطق جنوبی و مرکزی تهران قیمت بسیار مناسبی دارند. آرمان، مشهد، مرکزی، ثامن و آپادانا از جمله هتل‌های ارزان قیمت در تهران هستند. این 5 هتل ارزان تهران با آنکه هزینه مناسبی دارند اما از امکاناتی مانند کافی‌شاپ، صبحانه، توالت، کمد، تلویزیون، یخچال و سیستم سرمایش و گرمایش برخوردارند.

اگر شما بخواهید در هتل ارزان تهران اقامت کنید دوست دارید از چه امکاناتی برخوردار شوید؟

منبع: فارس

کلیدواژه: هتل تهران مشهد قیمت هتل ارزان تهران هتل ارزان در تهران واقع شده کافی شاپ اسنپ روم هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: هفتم ادیبهشت ماه، جراحت شهروندی در پی درگیری یک اراذل و اوباش در محدوده خیابان "انقلاب" تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده از سلاح سرد قمه قدرت نمایی و پس از جراحت شهروند از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان نیلوفر تهران دشتگیر و به پایگاه سوم این این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟