Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس پزشکی از کمک ۲۴۰ میلیون تومانی خیرین حوزه سلامت به بیمارستان شهدای عشایرخرم آباد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ پزشکی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی برای رفاه حال بیماران بستری در بیمارستان شهدای عشایر ، تحویل مسئولین بیمارستانی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: با توجه به شیوع کرونا و تلاش بیمارستان های استان برای تهیه اقلام بهداشتی و درمانی و تهیه داروی بیماران کووید ؛ اما خوشبختانه بیمارستان شهدای عشایر همچنان دیگر فعالیت های تخصصی خود را در شرایط کرونایی ادامه داده و در خدمت هم استانی عزیز بوده است.

پزشکی تصریح کرد: از ابتدای سال جدید تا کنون ما توانستیم بالغ بر ۴۰ میلیون تومان را به کمک حوزه ی خیرین بیمارستان جذب کنیم .

رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد گفت: در شش ماهه ی اول سال ۱۴۰۰ ، با کمک خیرین دو عدد مانیتور پرتابل ، یک عدد کابل سی آرم و سه عدد ویلچر برای استفاده ی بیماران بستری در این بیمارستان تهیه گردیده است که از نظر ریالی ، قیمت این تجهیزات چیزی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان می باشد.

او یادآورشد : این بیمارستان آمادگی جذب هر گونه کمکی در راستای رفاه حال بیماران بستری در این بیمارستان از جانب خیرین حوزه سلامت و هم استانی های گرامی از هر نقطه ای از میهن عزیزمان دارد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان عشایر خیرین سلامت بیمارستان شهدای عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوعدوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این بانوی ۵۰ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان آورده می‌شود که بعد از انجام سی.تی.اسکن، تشخیص خونریزی در بطن‌های مغزی به علت فشارخون کنترل نشده برای وی گذاشته می‌شود که متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

وی اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربان وی، توسط دکتر مجد فلو پیوند و با همکاری دکتر مجاهد متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان و پرسنل اتاق عمل، کلیه‌ها و کبد این بانو برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات پرسنل ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان بابت همراهی بسیار خوب آنها و خاطرنشان کرد: این ۱۱۷ همین برداشت عضو استان و دومین برداشت سال جدید است و همچنین تاکنون هفت قلب به شکل هوایی به تهران و شیراز انتقال داده شده است.

کد خبر 6092721

دیگر خبرها

  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه