Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - عملیات نصب رایزرهای خطوط لوله دریایی سکوهای سرچاهی A20 و A21 میدان ابوذر با همکاری مهندسان شرکت نفت فلات قاره ایران و شرکت‌های داخلی در حال اجرا است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، عملیات نصب خطوط لوله دریایی 8 و 12 اینچ به طول 17 کیلومتر خردادماه امسال انجام شد و ادامه عملیات شامل نصب رایزرهای 8 و 12 اینچ هریک از خطوط در سکوهای AA و AC نیز هم‌اکنون در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سوی دیگر، با توجه به آماده شدن کابل زیردریایی و پایان عملیات Survey مسیر نصب کابل 14 کیلومتری بین سکوهای AB و AC تا سکوهای A20 و A21 طی هفته گذشته، عملیات نصب j tube مربوطه نیز هم‌زمان با نصب رایزرها انجام‌ خواهد شد.
بر اساس این گزارش، تولید زودهنگام نفت در چاه‌های A20 و A21 میدان ابوذر در منطقه عملیاتی خارک با انجام عملیات اجرایی باقیمانده محقق خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،پیمان باباخانی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.
وی بیان کرد: در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • کرونوس؛ نخستین زیردریایی رادارگریز جهان با قابلیت چرخش 180 درجه در سرعت کامل(+فیلم و عکس)
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • ثانیه شمار اخطار اصلاح آگهی های مسکن دیوار و شیپور روشن شد!
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز