Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، فیلم کوتاه خانه بخت با نام بین‌المللی (House of Fortune) به کارگردانی عادل معشوری و بازیگری نسیم افشارپور به چهاردهمین دوره جشنواره فیلم شرقی لس آنجلس (East Los Angeles Film Festival) و بیستمین دوره جشنواره بین المللی  روتز۶۶ امریکا (Route ۶۶ International Film Festival) و هشتمین دوره جشنواره بین الملی رویاهای بوفالو امریکا (Buffalo Dreams Fantastic Film Festival) و به پانزدهمین جشنواره جهانی فیلم کوتاه «کراس رودز» ترکیه (Crossroads International Short Film Festival) راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه بخت پیش از این در جشنواره بین المللی فیلم سمورنا که هر ساله در کشور ترکیه برگزار می شود، خوش درخشید و جایزه بهترین بازیگری زن را برای نسیم افشارپور و بهترین فیلمبرداری را برای عادل معشوری به ارمغان آورد.

تمام نورپردازی این فیلم کوتاه با فندک و نور صفحه نمایش تلفن همراه که اکسسوری های صحنه هستند انجام شده و از هیچ منبع نور خارج از تصویر استفاده نشده است. 

نسیم افشارپور به عنوان تنها بازیگر و نویسنده و مشاور کارگردان این فیلم کوتاه است.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به تهیه کننده: علیرضا معشوری، صداپیشگان: نوشین مینایی فرد، پیمان محسنی، محمدامین ‌رشنوادی، عقیل بهرامی، گلنوش طلوع، صدابردار: مهران بهروزی نیا، فیلمبردار: عادل معشوری، طراح لباس: مهرنوش تقوی نیا، طراح گریم: نوید عسجدی، تدوین و صداگذاری: عادل معشوری - نسیم افشار پور، مترجم: آناهیتا دانش، اشاره کرد.

تولید و پخش فیلم کوتاه خانه بخت توسط موسسه ترلان فیلم انجام شده است.

برچسب‌ها سینمای ایران در جهان ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران در جهان ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه سینمای ایران در جهان ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه فیلم کوتاه خانه بخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم

مدارک هویتی شهید افغانستانی نشان می‌داد که وی با نام نسیم افغانی و با عضویت بسیجی در گردان «سیف الله» از لشکر ۵ نصر خراسان، در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شده است.

خرداد ۱۳۹۹ بود که پیکر یک شهید افغانستانی در منطقه عملیاتی والفجر یک پیدا شد؛ ۲۲ بهمن ۱۳۶۲ در فکه جان خود را فدای اسلام کرد و پیکرش همان جا ماند و پیکرش بر روی دوش هموطنانش در آستان قدس رضوی تشیع شد و به خاک سپرده شد.

در همان زمان سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح درخواست کرد هرکسی که می‌تواند در شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی کمک کند.

حالا پس از سال ها قفل حکایت مفقودی خانواده شهید نسیم افغانی گشوده شد.

با پیگیری ستاد معراج شهدا و انجام تست دی‌ان‌ای از افراد مدعی، نسبت خانوادگی محمد یاسین مرادی فرزند میرزا محمد به عنوان برادر شهید نسیم افغانی محرز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • جشنواره اسب‌ دوانی ترکمن ۱۴۰۳ + تاریخچه Turkmen Racing Horse Festival
  • جشنواره اسب‌ دوانی ترکمن ۱۴۰۳+ تاریخچه Turkmen Racing Horse Festival
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما