Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز بر لزوم ارائه آموزش های جامع به بخش خصوصی در حوزه های حقوقی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،یونس ژائله در دیدار با هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در محل اتاق با تاکید بر لزوم ارتباط دو جانبه مابین اتاق تبریز و این کانون و تاکید بر حفاظت از منافع بخش خصوصی گفت: باید در موضوع انعقاد قراردادهای بخش خصوصی، آموزش های لازم حقوقی داده شود تا این افراد بدانند که از همان ابتدای انعقاد، به چه نکات حقوقی باید توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراکز داوری در اتاق های بازرگانی به سوی قوی تر شدن در حال حرکت است، گفت: مرکز داوری اتاق تبریز نیز باید علاوه بر قوی تر شدن به سمت تخصصی شدن قدم برداشته و در منطقه شمالغرب نمونه باشد که قوی تر شدن این مراکز می تواند فشار به قوه قضاییه را نیز بکاهد.

ژائله با تاکید بر معرفی وکلای منصف ، شجاع و سالم از سوی کانون وکلای دادگستری و بهره مندی و معرفی این افراد به بخش خصوصی برای حل اختلافات و مشکلات حقوقی این بخش گفت: یکی از نکات مهم، ارائه آموزش های جدی در حوزه های مختلف حقوقی به بخش خصوصی است که در این راستا خواستار معرفی اساتید توانمند حقوقی از سوی کانون برای ارائه مباحث حقوقی و آموزش لازم به فعالان بخش خصوصی هستیم.

رییس اتاق تبریز همچنین از برنامه ریزی های انجام شده برای ارائه مشاوره های حقوقی به اعضای اتاق خبر داد و گفت: به کمک وکلای مورد اعتماد، شاهد برگزاری جلسات مشاوره حقوقی در اتاق خواهیم بود.

وی همچنین بر لزوم ایجاد شرکت و موسسه جامع و بزرگ حقوقی در تبریز تاکید کرد و گفت: با ایجاد این شرکت قوی حقوقی می توان شاهد اتفاق بزرگی در حوزه قضایی و حقوقی بود که در این راستا اتاق تبریز آماده هر گونه همکاری دوجانبه است.

ضرورت ارتباط عمیق و مستمر ما بین اتاق بازرگانی و کانون وکلا

حسن پاشازاده، رئیس هیأت مدیره و رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: زمانی می توانیم شاهد رونق تجارت باشیم که امنیت حقوقی به درستی تضمین شده باشد و با یک برخورد نادرست حقوقی سبب پشیمانی سرمایه گذار خارجی نشویم.

وی با تاکید بر ارتباط عمیق و مستمر ما بین بخش تولید و اتاق بازرگانی با کانون وکلا گفت: تمامی فعالان بخش خصوصی و حوزه تولید برای بهبود فعالیت خود نیازمند مشاوره های درست حقوقی هستند. از سوی دیگر مشکلات وجود وکیل ناکارآمد بسیار بیشتر از نداشتن وکیل است و باید نسبت به انتخاب وکیل درست و کاربلد اقدام شود.

پاشازاده نیز از پیشنهاد ایجاد یک موسسه و شرکت قوی حقوقی در شهر تبریز استقبال کرده و از آماده بودن کانون وکلای دادگستری و اعضای آن برای پیشبرد این هدف خبر داد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز کانون وکلای دادگستری بخش خصوصی اتاق تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: جعفر محرم‌پور؛ دبیر اتاق تبریز در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در مجموعه‌ها و سازمان‌ها، هدف از برگزاری این سمینار را تقویت نقش روابط‌عمومی‌ها به‌خصوص در بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کرد.

وی گفت: در موارد متعددی شاهد استفاده تزیینی از عنوان روابط عمومی در بخش خصوصی و بخش دولتی هستیم، حتی در بسیاری از موارد در مجموعه‌های ما، بخشی به نام روابط عمومی وجود ندارد، این در حالی است که اگر روابط عمومی‌ها نباشند، خروجی تلاش‌های انجام شده در شرکت‌ها و مجموعه‌ها عبث خواهد ماند.

محرم‌پور گردش حجم عظیم اطلاعات و محتوا چه در حوزه دیداری و چه شنیداری را مدیون روابط عمومی‌ها دانست و افزود: روابط عمومی‌ها به‌نوعی کار تصویرسازی از امور را انجام می‌دهند و هر فعل و انفعالی در مجموعه‌های تولیدی، کشاورزی، معدنی، بازرگانی و ... صورت بگیرد، بدون حضور روابط عمومی‌ها امکان‌پذیر نیست.

دبیر اتاق تبریز، هوش مصنوعی را یکی از چالش‌های مهم چند سال اخیر عنوان کرد و افزود: طی چند سال اخیر ما با مسیر عجیب و غریبی سر و کار داریم و تشخیص سره از ناسره کار آسانی نیست و این می‌تواند چالش جدی برای تولید محتوا به حساب بیاید.

وی تاکید کرد: اگر روابط عمومی‌ها و رسانه‌های ما به ابزار هوش مصنوعی مجهز نشوند، شاید در آینده کارکرد خود را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی