Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ناصر عتباتی  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در هیجدهمین جلسه شورای معاونین دادگستری به تسریع و تسهیل از استفاده حداکثری از تجهیزات دادرسی الکترونیک و غیر حضوری دستور داد.

 وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۱۳ فقره پرونده قتل توسط شورا‌های حل اختلاف با همکاری هسته‌های بخشایش منجر به اخذ رضایت از اولیاء دم گردیده است اظهار کرد:  این امر نشان از توان هسته‌های بخشایش در امر اصلاح ذات البین دانست که باید از این ظرفیت استفاده حداکثری نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستور تسریع و تسهیل استفاده حداکثری روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی از تجهیزات دادرسی الکترونیک و غیر حضوری بالاخص در مورد زندانیان با همکاری زندان‌های یکی دیگر از تاکیدات رئیس کل دادگستری استان  تابعه بود، که این امر هم موجب سرعت در رسیدگی و هم موجب رعایت الزامات بهداشتی، حفاظتی و امنیتی در این ایام شیوع کرونا خواهد بود .

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادرسی الکترونیک تسریع در دادرسی آذربایجان غربی ارومیه دادگستری استفاده حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات برخط زندانیان استان از محل زندان با رئیس کل دادگستری، معاون حفاظت و اطلاعات، معاون حقوق شهروندی و معاون آمار و برنامه ریزی دادگستری کل استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند