Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید کوشکی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران یکی از اقدامات رسانه را معرفی شهدا، خصوصاً شهدای شاخص، بیان تأثیر ایثارگری‌ها و سبک زندگی و شخصیت شهدا و ایثارگران دانست و گفت: بحث معرفی باغ موزه دفاع مقدس و اهمیت تبدیل یادمان‌های شهدا به مراکز و پایگاه‌های اصلی فعالیت‌های فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز تأسف از عمل نکردن برخی مسئولان و دستگاه‌های مسئول به وظایف و تعهداتشان در خصوص شهدای گمنام و ایجاد یادمان‌های متناسب با جایگاه این شهدا، تاکید کرد: جای تأسف دارد که در برخی نقاط استان فارس ۱۰ سال از تدفین شهدای گمنام زمان می‌گذرد اما هنوز یادمانی احداث نشده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به وضعیت نامناسب یادمان شهدا در شهر فیروزآباد و اینکه در شهرهای اقلید و داراب و زرین‌دشت هم با همین موضوع مواجه هستیم، گفت: یکی از شروط اصلی در تعیین مکانی برای میزبانی شهدای گمنام، تعهد مسئولان برای احداث یادمان ظرف مدت کوتاهی است.

کوشکی خواستار همکاری بیشتر همه مسئولان دولتی، شهرداران و نمایندگان مجلس برای احداث یا تکمیل یادمان شهدا در نقاط مختلفی که افتخار میزبانی شهدای گمنام را دارند شد تا هرچه سریع‌تر پایگاه و مراکز مناسبی برای رویدادهای فرهنگی، در نقاط مختلف فارس ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه می‌تواند بسیار تاثیرگذارتر از اکنون در زمینه تبیین دفاع مقدس و آثار و ارزش‌های آن دوران ورود کرده و فعالیت داشته باشد، گفت: اگرچه مسائل روز و درگیر اطلاع رسانی در خصوص این مسائل شدن، رسانه‌ها را از بسیاری مسائل بنیادی باز داشته اما باید برای موضوعات مهمی نظیر دفاع مقدس نیز برنامه داشت.

کد خبر 5319048

منبع: مهر

کلیدواژه: سعيد كوشكي یادمان شهدا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا اربعین حسینی کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گرگان مرز مهران مجلس شورای اسلامی قزوین ایلام شهدای گمنام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد.
این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا بیستم تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره به آدرس: خرم‌آباد، خیابان اندیشه، کوچه اندیشمند نهم جنب ترمینال برون استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و پیام رسان ایتا به شماره 
۰۹۱۰۴۶۵۸۸۶۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان