Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:07:12 GMT

فسادستیزی سرلوحه امور وزارت ارتباطات قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۰۸۵۵

فسادستیزی سرلوحه امور وزارت ارتباطات قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، عیسی زارع‌پور در مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات گفت: استفاده مؤثر از فناوری در همه بخش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور روان‌تر کردن فرآیندها، افزایش بهره‌وری و ایجاد شفافیت از معاون جدید توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع، حوزه پر چالشی است و مدیریت در این حوزه نیازمند توانمندی ویژه‌ای است تا بتواند وزارتخانه را باوجود محدودیت‌هایی چون نیروی انسانی و منابع مالی به سمت دستیابی به اهداف هدایت کند، با اشاره به سوابق علمی و اجرایی سجاد بنابی معاون پیشین توسعه سرمایه انسانی و نیز هادی اصلان زاده معاون جدید این معاونت افزود: آقای بنابی از نخبگان علمی هستند که با سعه‌صدر، توان بالا و کار شبانه‌روزی امور این معاونت را مدیریت کردند. آقای اصلان زاده نیز از نخبگان اجرایی هستند که بیش از ۱۵ سال سابقه اجرایی مدیریتی در حوزه‌های اداری و مالی دارند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به توقعات و انتظارات از معاونت جدید توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات، گفت: یکی از مهم‌ترین انتظارات ما فسادستیزی است که باید سرلوحه کارها باشد. هرچند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از گذشته در این موضوع سربلند بوده است با این‌حال این روند باید ادامه داشته باشد چرا که این مسئله خط قرمز ما است.

وی با تأکید بر ضرورت بازسازی منابع انسانی در ستاد وزارت ارتباطات گفت: ساختار وزارت ارتباطات باید تخصصی‌تر و با حضور نیروهای نخبه، تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها در سطح کلان از پشتوانه کارشناسی برخوردار شود.

وزیر ارتباطات در ادامه بر حل مشکلات نیروی انسانی ستاد و توابع وزارتخانه و ارتقا سطح معیشت کارکنان تاکید کرد.

زارع‌پور گفت: یکی از انتظارات مهم از معاون جدید توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع استفاده مؤثر از فناوری در همه بخش‌های وزارت ارتباطات به‌منظور روان‌تر کردن فرآیندها، افزایش بهره‌وری، ایجاد شفافیت و قرار دادن همه تصمیمات در اتاق شیشه‌ای است.

پیش از سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سجاد بنابی معاون سابق به بیان نکاتی در خصوص تجربه حضور در سمت معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع پرداخت و سپس هادی اصلان‌زاده معاون جدید با ابراز خرسندی از حسن اعتمادی که به وی شده ابزار امیدواری کرد که با هماهنگی و همراهی سایر مدیران و در یک حرکت جمعی و تیمی بتواند از عهده مسئولیت به‌زعم وی بسیار سنگین، سربلند بیرون بیاید.

در پایان این نشست، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سجاد بنابی معاون سابق با اهدای لوحی تقدیر و هادی اصلان‌زاده را به‌طور رسمی به‌عنوان معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع معرفی کرد.

کد خبر 5318900 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: عیسی زارع پور سجاد بنابی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فساد اداری حاکمیت سایبری فیس بوک گوگل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی ایالات متحده امریکا نوآوری فناوری فضایی تولید دانش بنیان همراه اول آمازون هوش مصنوعی امنیت اطلاعات توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات وزیر ارتباطات معاون جدید اصلان زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها را مشهود دانست و گفت: منابع حاصل از فروش نفت نباید وارد بودجه جاری کشور شود.

عباس آرگون در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه منابع نفت و گاز یکی از مزیت‌های اصلی کشور به‌ شمار می‌آید، بیان کرد: باید بتوانیم از این منابع خدادادی حداکثر بهره را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور ببریم.

وی با تأکید بر اینکه منابع حاصل از فروش نفت را نباید وارد بودجه جاری کشور کرد، افزود: این منابع باید صرف توسعه زیرساخت‌ها و رشد و توسعه دیگر صنایع تولیدی کشور شوند که البته این نقش پارسال مشهود بود.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: درصورتی‌که سرمایه‌گذاران بدانند سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز سودآوری مطلوبی دارد و اعتمادسازی لازم نیز انجام شود، بی‌شک وارد این بازار می‌شوند و سرمایه‌های سرگردان به این بخش تزریق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است