Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@06:19:25 GMT

راهنمای شرکت در دوره‌های آموزش آیلتس

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۱۰۵۷

راهنمای شرکت در دوره‌های آموزش آیلتس

قصد شرکت در دوره‌های آموزش آیلتس را دارید؟ تا چه اندازه به مزیت آزمون‌های ماک آیلتس آشنا هستید؟ به دنبال دوره‌های فشرده آیلتس هستید؟ آیا توانایی لازم برای موفقیت در این آزمون را به دست آورده‌اید؟ آیا می‌دانید چه زمانی بهترین فرصت برای شرکت در آزمون آیلتس است؟ با ما همراه باشید. در ادامه در نظر داریم ترفندهای جالبی برای موفقیت در این آزمون بین‌المللی زبان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 آزمون آیلتس به عنوان یکی از محبوب‌ترین آزمون‌های بین‌المللی زبان توانسته است در اولویت بسیاری از افراد باشد. شما برای مهاجرت یا تحصیل در بسیاری از کشورهای خارجی، نیازمند ارائه‌ی مدرک زبان هستید. برای موفقیت در آزمون آیلتس، داشتن دانش زبانی به‌تنهایی نمی‌تواند کارساز باشد، شما باید ترفندهای مختلف را به خوبی بدانید. این آزمون، توانایی زبان شما را می‌سنجد. بدون شک با دریافت راهنمایی لازم می‌توانید به راحتی پیشرفت کرده و موفقیت خود را تضمین کنید. به منظور شرکت در این آزمون حتما در دوره‌های فشرده آموزش آیلتس شرکت کرده و سعی کنید اطلاعات کافی به دست آورید.
در حال حاضر موسسه‌های زیادی در حوزه‌ی ارائه‌ی کلاس‌های آیلتس فعالیت دارند ولی آیا می‌توان هر موسسه‌ای را در اولویت قرار داد؟ آیا شرکت در هر دوره‌ای به نفع شما خواهد بود؟ قرار است برای حضور در این دوره‌ها، هزینه‌ای مشخص پرداخت کنید، پس حتما با بررسی کامل، تصمیم عاقلانه‌ای بگیرید.

راز موفقیت در دوره‌های آموزش آیلتس

چگونه می‌توانیم با شرکت در دوره‌های آموزش آیلتس، نمره‌ی دلخواه را کسب کنیم؟ بدون شک اگر اصول و دستورالعمل‌های شرکت در آزمون را به خوبی بدانید و قبل از شرکت در ازمون اصلی، آزمون‌های ماک را  انتخاب کنید، موفقیت شما بیشتر خواهد بود. سطح زبان شما چقدر است؟ حتما با شرکت در آزمون ارزیابی سطح، ابتدا دانش زبانی خود را بررسی کنید. سپس متناسب با آن فراگیری زبان را آغاز کرده و از شرکت در دوره‌های فشرده غافل نباشید. این آزمون شامل 4 بخش جداگانه است و  اگر چه امتیاز هر بخش جداگانه ارزیابی می‌شود ولی در کل نمره‌ی مشخصی از میانگین آنها ارائه می‌گردد.
در حال حاضر بسیاری از دانشگاه‌های جهان برای ارائه‌ی پذیرش، حداقل نمره‌ای را برای این آزمون در نظر گرفته‌اند. به همین دلیل شما باید توانایی لازم را داشته باشید تا بتوانید به نمره‌ی دلخواه برسید. راز موفقیت در دوره‌های آموزش آیلتس آن است که به صورت مستمر و مطلوب تمرین کنید. تمرین مناسب و با کیفیت به شما اجازه می‌دهد در کوتاه‌ترین مدت زمان، بتوانید مهارت لازم برای موفقیت در این آزمون را بدست آورید. اساتید حرفه‌ای و کاربلد بسیاری هستند که آموزش‌های مفیدی در این زمینه ارائه می‌دهند. موسسه سفیر با بهره‌مندی از اساتید حرفه‌ای مفتخر به آن است که توانسته در همه‌ی این سال‌ها در اولویت انتخاب شما بوده و رضایت کامل دریافت کند. اعتماد شما، سرمایه ما است. ما اینجا هستیم تا شما به آسانی و با طی کردن مسیر مطلوب به اهداف خود برای موفقیت در این آزمون برسید.

دوره فشرده آیلتس

با شرکت در دوره فشرده آیلتس می‌توانید به راحتی مهارت و دانش زبانی خود را افزایش دهید. در دوره‌های فشرده آموزش آیلتس اطلاعات جامع و ترفندهای ویژه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد، به‌عنوان مثال در بخش رایتینگ آیلتس آکادمیک، از شما درخواست می‌شود در مورد یک موضوع خاص، مطلبی به صورت علمی نوشته شود. نوشتن این متن نیازمند دانستن برخی از باید و نبایدها است. اگر اصول و دستورالعمل‌ها به‌خوبی دنبال نشود، نمی‌توان نمره‌ی خوبی از این بخش دریافت کرد. به عنوان مثال نوشته‌ی شما باید دارای یک بخش Introduction یک بخش Main Body و یک بخش Conclusion  باشد. در این صورت است که متن دارای نظم کافی خواهد بود. توجه به همین نکات به ظاهر ساده می‌تواند به راحتی شرایط مطلوبی را برای دریافت نمره‌ی بهتر ایجاد کند.
در دوره فشرده آیلتس ارائه شده توسط ما، شما می‌توانید در یک بازه‌ی بسیار کوتاه، اطلاعات کاملی برای موفقیت در آزمون آیلتس به دست آورید. با اساتید با تجربه در ارتباط خواهید بود و می‌تواند به نقاط ایرادهای خود پی ببرید. اگر چه بیشتر افراد به Self-Study علاقه‌مند هستند ولی نباید فراموش کنید، شما برای اینکه بتوانید به ضعف‌های خود به‌خصوص در بخش رایتینگ و اسپیکینگ پی ببرید، نیازمند بهره‌مندی از تجربه و تخصص اساتید کاربلد هستید. پس دوره‌های فشرده‌ی ارائه شده برای آیلتس را جدی بگیرید.

شرکت در آزمون های ماک آیلتس و دوره های آموزش آیلتس

برای شرکت در دوره‌های آموزش آیلتس می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با ما در تماس باشید. شما با شرکت در آزمون‌های شبیه‌سازی شده می‌توانید به راحتی به مهارت و دانش خود پی ببرید. بر اساس آمارهای دریافتی معمولا نمره‌ای که در آزمون اصلی آیلتس به دست می آید، نیم نمره کمتر یا بیشتر از نمره‌ی دریافتی در آزمون‌های ماک است. با شرکت در آزمون ماک آیلتس می‌توانید ارزیابی خوبی به دست آورید. اگر نمره‌ی دلخواه را دریافت نکردید، شرکت در آزمون اصلی را می‌توانید به تعویق بیندازید.  
لازم به ذکر است که شرکت در آزمون ماک آیلتس به دلیل اینکه هزینه‌ی بسیار کمتری در مقایسه با آزمون آیلتس دارد، از توجه ویژه‌ای برخوردار است. در حال حاضر آزمون اصلی آیلتس مبلغ بسیار زیادی را درخواست می کند. به همین دلیل برخی از افراد شانس شرکت مجدد در این آزمون را ندارند. ما در تلاش هستیم با افزایش کیفیت آزمون های ماک، ارزیابی مطلوبی از دانش زبانی شما، ارائه دهیم. در یک محیط کاملا شبیه‌سازی شده با آزمون آیلتس حضور داشته و به سوالات پاسخ می‌دهید. بعد از چند روز نیز جواب آزمون به همراه فیدبک‌های لازم در اختیار شما قرار می‌گیرد. با دریافت فیدبک‌ها، می‌توانید به راحتی به ضعف‌های خود پی ببرید.


مزیت آزمون ماک سفیر

انتخاب موسسه سفیر برای شرکت در آزمون ماک و دوره های آموزش آیلتس چه مزیتی دارد؟ ما با سال‌ها تجربه و فعالیت در حوزه‌ی برگزاری دوره و آزمون‌های ماک آیلتس، به اطلاعات لازم برای افزایش کیفیت نهایی دست یافته‌ایم. به همین دلیل با ارائه‌ی بهترین شرایط، بستری مطلوب را برای شما در نظر گرفته‌ایم. از مهم‌ترین مزیت انتخاب آزمون ماک سفیر می‌توان موارد زیر را نام برد :
• کیفیت عالی برگزاری آزمون ها
• حضور در یک محیط شبیه‌سازی دقیق
• درخواست هزینه‌ی مناسب
• برگزاری آزمون در بازه‌های زمانی مختلف
• دسترسی به نتایج آزمون در مدت زمان بسیار کوتاه
• امکان دریافت فیدبک
افراد بسیاری هستند که هر ساله با دریافت دانش و اطلاعات کامل از طریق حضور در دوره‌های آموزش آیلتس موفق به کسب نمره‌ی بسیار خوب در آزمون آیلتس شده‌اند. شما نیز می‌توانید با انتخاب یک مسیر مطلوب، موفقیت خود را تضمین کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد دوره‌های آموزش آیلتس، تردید نکنید بلافاصله با استفاده از شماره‌های موجود با همکاران ما در تماس باشید. ما مسیر دقیق و ایده ال را برای موفقیت در این آزمون در اختیار شما قرار خواهیم داد، تا از اتلاف وقت جلوگیری کنید. با ما یک قدم استوار برای موفقیت بردارید. اساتید برجسته و کاربلد ما، متناسب با سطح زبان شما، راهنمایی لازم را به صورت رایگان ارائه خواهند داد. 

کد خبر 1560555

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دوره های آموزش آیلتس توانید به راحتی شرکت در دوره آزمون آیلتس دوره های فشرده اختیار شما آزمون های ماک شرکت در آزمون دانش زبانی دست آورید ماک آیلتس آزمون ماک پی ببرید آزمون ها ارائه ی ی زبان نمره ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: امسال ۳۹ هزار داوطلب در استان کرمانشاه در کنکور سراسری شرکت کردند که  از این تعداد ۶۲ درصد نفر زن و ۳۸ درصد هم مرد بودند.
سجاد دادفر افزود:  از مجموع شرکت کنندگان ۵۲ درصد در رشته تجربی، ۵ درصد در رشته ریاضی، ۲ در رشته زبان‌های خارجی و ۳۴ درصد هم در رشته علوم انسانی بودند.
آزمون سراسری کنکور امروز و فردا همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه