Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه‌علی کوهساری ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از رؤسا و اعضای هیأت عامل مراکز نیکوکاری استان مرکزی با بیان اینکه ۸ هزار و ۳۹۹ مرکز نیکوکاری در کشور فعال هستند، اظهار کرد: بر اساس راهبردهای برنامه‌ای، شمار مراکز نیکوکاری کشور تا سال ۱۴۰۲ به ۲۰ هزار واحد افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: جهش در شمار مراکز نیکوکاری خواسته کمیته امداد امام خمینی (ره) نیست بلکه معتمدان محل با افزایش مراکز نیکوکاری در محله‌ها به کاهش فقر و افزایش تعداد خیران کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور تصریح کرد: باید در هر محله یک مرکز نیکوکاری ایجاد شود و با استفاده از توان مردمی در این مراکز به شکل مستقیم کمک مردمی در اختیار افراد کم‌بضاعت قرار بگیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: نیکوکاران باید در تأمین فرآیند مسکن، ازدواج و اشتغال پایدار فعالیت کنند و این سازماندهی نباید تنها در راستا تهیه و توزیع بسته حمایتی و دستگیری موقتی معیشتی از نیازمندان خلاصه شود.

کوهساری عنوان کرد: کیفی‌سازی امور در مراکز نیکوکاری هدفگذاری نیمه دوم سال جاری است و کمیته امداد امام خمینی (ره) این مهم را در دستورکار دارد.

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در پایان بیان کرد: مراکز نیکوکاری باید عدالت در توزیع خدمات را رعایت کنند تا همه افراد نیازمند بتوانند به شکل مساوی و مؤثر از خدمات مراکز بهره‌مند شوند.

کد خبر 5319089

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره مرکز نیکوکاری احسان و نیکوکاری ویروس کرونا اربعین 1400 بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد کرمانشاه گرگان مرز مهران مجلس شورای اسلامی ایلام سیستان و بلوچستان کمیته امداد امام خمینی مراکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی