Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از السومریه نیوز، نیرو‌های امنیتی عراق امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کردند یک خودروی بمب‌گذاری شده به همراه تروریست انتحاری که آن را هدایت می‌کرد در شهر الرمادی منفجر شد.

ژنرال «ناصر الغنام» فرمانده عملیات الانبار در این بیانیه گفت: در یک مجموعه عملیات اطلاعاتی، نیرو‌های امنیتی ما متوجه شدند که در شهر الرمادی استان الانبار یک تروریست انتحاری در خودروی بمب‌گذاری شده در حرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شناسایی آن برای جلوگیری از انفجار در مناطق شلوغ نظامیان به سمت خودرو تیراندازی کرده و عامل انتحاری مجبور شد درون این اتومبیل خود را منفجر کند. این انفجار تلفات و خساراتی نداشته است.

او در ادامه افزود: مردان قهرمان ما در پلیس الانبار این عملیات تروریستی را که یکی از ادارات پلیس را هدف گرفته بود ناکام گذاشته و فقط راننده اتومبیل بمب‌گذاری شده کشته شد و به بقیه افراد صدمه‌ای وارد نشد.

سه روز پیش نیز بر اثر حمله عناصر باقی‌مانده از تروریست‎های داعش در عراق به نیرو‌های امنیتی این کشور ۷ تن از این نیرو‌ها کشته و زخمی شدند. نیرو‌های امنیتی و الحشد الشعبی عراق عملیات‌های مختلف جست و‌جو و پاکسازی را در استان‌های کرکوک، صلاح‌الدین، دیالی، الانبار و موصل انجام می‌دهند، اما با این حال باز هم از حملات تروریست‌های داعش در امان نیستند.

شایان ذکر است طی روز‌های آینده انتخابات پارلمانی عراق برگزار خواهد شد و تروریست‌ها نیز از ماه‌های گذشته فعالیت خود را افزایش داده و برای برهم زدن امنیت این کشور به نیرو‌های امنیتی و مردم عراق حمله می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات عراق عملیات انتحاری تروریست های تکفیری انتخابات عراق نیرو های امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان

آفتاب‌‌نیوز :

غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

فارس نوشت: طی این عملیات موفق ۲ تروریست کشته شدند. 

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه اصابت پهپاد انتحاری به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان