Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@20:19:23 GMT

راه اندازی نانوایی های سیار در کاشان

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۱۶۳۴

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از راه اندازی نانوایی های سیار در کاشان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود خاندایی در جلسه شورای آرد و نان‌شهرستان‌ با بیان اینکه فعالیت نانوایی های سیار کمک بزرگی به رفع کمبود و یا تامین نان مورد نیاز مردم در برخی از نقاط شهر است اظهار داشت: ممکن است نانوایانی به دلیل پایان قرار داد اجاره و یا فوت صاحب سهمیه آرد  نتوانند به کار ادامه دهند و این مردم منطقه هستند که درگیر مشکلات می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متقاضیان اجرای طرح نانوایی سیار می توانند با مراجعه به اتحادیه نانوایان و خبازان کاشان درخواست خود  مبنی بر راه اندازی نانوایی سیار ارایه دهند.

خاندایی تاکید کرد: دستور العمل ها در خصوص راه اندازی نانوایی سیار دقیقا شبیه مقررات نانوایی های ثابت است؛ با این تفاوت که تجهیزات داخل کانکس بوده و محل استقرار تغییر می کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان حضور این نانوایی ها در زمان وقوع حوادث پیش بینی نشده مانند سیل و زلزله مفید را دانست و افزود: وجود نانوایی سیار در مناطقی از کاشان که امکان اجاره و یا خرید مغازه به علت قیمت بالای اجاره بها و یا ارزش زمین برای نانوا وجود ندارد و یا فاصله نانوایی ها از یکدیگر زیاد است قععا  کارگشا و مناسب خواهد بود.

خاندایی در ارتباط با تعیین تکلیف سهمیه آرد نانوایانی که فوت شده و یا درگیر اختلافات خانوادگی و یا قضایی شده یادآور شد: در صورتی که پخت این نانوایی ها با  تاخیر مواجه شود به منظور کمک به ساکنینی که در منطقه جغرافیایی این نانوایان قرار گرفته اند، سهمیه آنان پس از تعیین ضرب العجل به فرد دیگری واگذار می شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: راه اندازی نانوایی نانوایی سیار نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد

مهدی دهرویه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه گنبد کاووس به مرحله دوم کشیده شد.

وی افزود: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گنبد کاووس در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار می شود.

فرماندار گنبد کاووس با اشاره به اینکه تعداد شعب اخذ رای در مرحله نخست با ۲۰ درصد افزایش مشغول به فعالیت شد، گفت: برای این دوره از انتخابات ۲۳۰ شعب در شهرستان گنبد کاووس فعال خواهد شد که از این تعداد ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبد و بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای داشلی برون در نظر گرفته شد.

وی یادآور شد: از این تعداد ۱۰۱ شعبه مربوط به حوزه شهری و ۱۲۹ شعبه مربوط به حوزه روستایی است.

دهرویه از فعالیت ۶۲ شعبه به صورت سیار و ۱۶۸ شعبه به صورت ثابت در روز انتخابات ۲۱ اردیبهشت در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

وی افزود: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

از دوازده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس ۶ مرحله انتخابات به دور دوم کشیده شد.

کد خبر 6092638

دیگر خبرها

  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • راه‌اندازی مدرسه هنر در کاشان
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد