Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@14:12:31 GMT

نقل قول های مشهور زلاتان ابراهیموویچ

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۱۷۱۱

نقل قول های مشهور زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم بزرگ دنیای فوتبال که سابقه حضور در باشگاه های مالمو، آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد، لس آنجلس گلکسی را دارد و حالا برای میلان به میدان می رود، تولد چهل سالگی اش را جشن گرفته است.

طرفداری | به مناسبت چهل سالگی زلاتان ابراهیموویچ که یکی از بزرگ ترین و خاص ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است، چهل نقل قول و سخن مشهور از این فوتبالیست سوئدی را مرور می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- ماندن در اوج:

من مثل بنجامین باتن هستم، پیر به دنیا آمده ام و جوان خواهم مرد. ۲- ماندن در اوج:

 حس می کنم مثل شراب هستم؛ هر چه قدر سنم بالا برود، باکیفیت تر می شوم.  ۳-  اعتماد به نفس بالا:  زلاتان: به خدا باور داری؟ آنچلوتی: بله زلاتان: خوبه چون الان داری باهاش صحبت می کنی ۴- اعتماد به نفس بالا: 

 من برای توپ طلا دل تنگ نشده ام، توپ طلا دل تنگ من است. من بهترین بازیکن جهان هستم. ۵- اعتماد به نفس بالا: ​​​​​​​ 

به قدری بی نقص هستم که هیچ کاری جز خندیدن نمی توانم انجام دهم.  ۶- اعتماد به نفس بالا: ​​​​​​​ 

می توانم در یازده پست بازی کنم چون برای بازی در هر پست، به اندازه کافی خوب هستم.   ۷- بازگشت به میلان در سال ۲۰۲۰: 

 خدا برگشته و مراقب شماست.   ۸- بازگشت به تیم ملی سوئد پس از پنج سال: 

خدا به تیم ملی سوئد برگشته است. من فقط به خاطر زلاتان بودنم برنگشته ام بلکه تیم به توانایی های فنی ام نیاز دارد. ۹- شکست دادن ویروس کرونا:

 ویروس کرونا من را به چالش کشید و من برنده شدم اما شما ویروس را به چالش نکشید چون شما زلاتان نیستید. ۱۰- مهم نبودن انتقادات: 

 به بدخواهان جدیدی نیاز دارم زیرا بدخواهان قدیمی ام حالا طرفدارم شده اند. ۱۱- پاسخ به سوالات خبرنگاران پس از انتقال به پاری سن ژرمن:

 به دنبال خرید یک آپارتمان هستم اما اگر نتوانم آپارتمان خوبی بخرم، احتمالا هتلی که الان در آن سکونت دارم را خواهم خرید.  ۱۲- سبک بازی و خاص بودن: 

سبک بازی ام سوئدی است یا بالکانی؟ هیچ کدام، سبک فوتبال من زلاتانی است. ۱۳- پاسخ به جان کارو، مهاجم سابق نروژ و استون ویلا که گفته بود حرکات نمایشی زلاتان به درد تیم نمی خورند: 

کاری که جان کارو با توپ فوتبال انجام می دهد را من می توانم با یک پرتقال انجام دهم. ۱۴- پاسخ به سوال خبرنگار درباره خریدن هدیه تولد برای همسرش: 

منظور از هدیه چیست؟ او زلاتان را دارد و این برایش کافی است. ۱۵- رویارویی با استیون هنچوز، مدافع لیورپول: 

وقتی به چپ رفتم، او هم به سمت چپ رفت. وقتی به سمت راست رفتم، او هم دنبالم آمد. وقتی دوباره به سمت چپ رفتم، او رفت تا یک هات داگ بخرد.   ۱۶- اختلافات با گواردیولا و انتقاد از او: 

وقتی مرا خریداری می کنید، انگار که یک فراری خریده اید. اگر می خواهید فراری برانید، باید باکش را با بنزین سوپر پر کنید. سپس روشنش می کنید و در اتوبان، پایتان را روی پدال گاز می گذارید. پپ گواردیولا باک بنزینش را با سوخت دیزلی پر کرد و در مناطق روستایی رانندگی کرد. او باید به جای فراری، یک فیات می خرید. ۱۷- اختلافات با گواردیولا و انتقاد از او: 

به ندرت به صحبت های گواردیولا درباره فلسفه فوتبالی اش گوش می کردم. چرا؟ صحبت هایش، بزک شده همان حرف هایی است که می گویند تلاش کنید و عرق بریزید و … ۱۸- اختلافات با گواردیولا و انتقاد از او:  

 ژوزه مورینیو کاملا نقطه مقابل گواردیولا است. اگر مورینیو، چراغ اتاق را روشن کند، او پرده های اتاق را می کشد تا آن را تاریک کند. 

 ۱۹- اختلافات با گواردیولا و انتقاد از او:  

وقتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۱۰ در نیوکمپ به اینتر باختیم و حذف شدیم، کنترلم را در رختکن از دست دادم و بر سر پپ فریاد کشیدم. به او گفتم تو [جرات] نداری و به جهنم برود. انتظار داشتم او جوابم را بدهد اما بزدل تر از این حرف ها بود. او بساطش را جمع کرد، مثل یک سرمربی موقت، رختکن را ترک کرد و هرگز درباره آن شب حرفی نزد ۲۰- واکنش به خواسته آرسن ونگر برای تست دادن زلاتان ابراهیموویچ در آرسنال: 

زلاتان تست نمی دهد. من بازیکن تستی نیستم.   ۲۱- پیوستن به پاری سن ژرمن و نداشتن اطلاعات درباره بازیکنان لیگ فرانسه: 

 درست است که این بازیکنان را نمی شناسم اما مطمئننا آن ها مرا می شناسند. ۲۲- بد سلیقه بودن دیوید بکام در موسیقی :

پلی لیست دیوید بکام در رختکن را چک می کردیم؛ پر از جاستین بیبر، برادران جوناس و سلنا گومز بود. خوب است بدانید حتی دیوید بکام هم در همه جوانب بهترین نیست.   ۲۳- پیروزی مقابل دانمارک در پلی آف یورو ۲۰۱۶: 

آن ها فکر می کردند می توانند با شکست دادن ما، مرا بازنشسته کنند اما من کل کشورشان را به بازنشستگی فرستادم.   ۲۴- واکنش به اخبار آینده مبهمش در پاری سن ژرمن: 

 فکر نمی کنم آن ها بتوانند مجسمه مرا جایگزین برج ایفل کنند اما اگر بتوانند، قول می دهم در پاریس بمانم. ۲۵- پلی آف جام جهانی ۲۰۱۴ و رویارویی پرتغال-سوئد:   زلاتان: فقط خدا می داند کدام تیم صعود می کند خبرنگار: سخت است از خدا بپرسیم زلاتان: تو الان داری باهاش حرف می زنی! ۲۶- نرسیدن به جام جهانی ۲۰۱۴: 

تماشای جام جهانی بدون من لطفی ندارد؛ صبر کردن برای رسیدن به جام جهانی معنایی ندارد. ۲۷- حذف زودهنگام سوئد از یورو ۲۰۱۲ و سوال خبرنگار درباره پیش بینی قهرمان: 

برایم مهم نیست کدام لعنتی قهرمان می شود؛ من به تعطیلاتم می روم. ۲۸- حفظ روحیه پس از مصدومیت: 

یک زلاتان مصدوم، تهدیدی جدی برای هر تیمی است. ۲۹- واکنش به صحبت های رافائل فن در فارت مبنی بر این که زلاتان عمدا او را مصدوم کرده است: 

من عمدا مصدومت نکردم و این را هم می دانی. اگر دفعه بعد مرا متهم کنی، هر دو پایت را می شکنم و از عمد این کار را خواهم کرد.  ۳۰- سرسختی و درگیری با اونیوو: 

 اوگوچی اونیوو مثل یک بوکسور سنگین وزن است اما نتوانست از پس من بر بیاید. [اونیوو دنده های زلاتان را شکست] ۳۱- رابطه خوب با وین رونی و در عین حال خودستایی:   اگر وین رونی بخواهد به تیم دیگری برود، مجبورش می کنم بیاید و در پاری سن ژرمن بازی کند. اگر رونی بیاید، متوجه می شود که زلاتان گل هایی بهتر از گل های او به ثمر می رساند.

  ۳۲- گل های خاص: 

فکر نمی کنم بتوانید حتی در پلی استیشن هم گلی به زیبایی گل های زلاتان بزنید، حتی با وجود این حقیقت که بازی های ویدیویی امروزه به واقعیت خیلی نزدیک شده اند.  ۳۳- پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا زیباترین زن دنیا را دیده ای: 

تاکنون با او ملاقات نکرده ام اما اگر ببینمش، حتما با او قرار می گذارم.  ۳۴- عملگرایی: 

برای سال های طولانی، مزخرفات زیادی شنیده ام، این که کولی هستم یا به مادرم توهین کرده اند اما من عمل می کنم، حرف نمی زنم.   ۳۵- جدایی از پاری سن ژرمن: 

مثل یک پادشاه آمدم و مثل یک افسانه می روم.  ۳۶- واکنش به صحبت اریک کانتونا که گفته بود زلاتان ابراهیموویچ شاهزاده منچستر خواهد بود: 

من پادشاه منچستر نخواهم بود بلکه خدای منچستر می شوم.   ۳۷- مصاحبه با خبرنگاران پس از گل فوق العاده به انگلیس: 

 نبوغ، یاد گرفتنی نیست. ۳۸- ال تیگره لقب رادامل فالکائو است، لقب شما چیست؟ 

من به لقب نیاز ندارم؛ برای ترس از من کافی است بازی هایم را ببینید.  ۳۹- شایعات خرید گران قیمت ترین پورش جهان:  قطعا نه، یک هواپیما سفارش داده ام چون سریع تر حرکت می کند. 

  ۴۰- چرا روی صورت تان زخم وجود دارد؟ 

راستش نمی دانم، این را باید از همسرت بپرسی! 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ اعتماد به نفس بالا پاری سن ژرمن جام جهانی مثل یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)

بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)

دیگر خبرها

  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • لبخند زیبا و جذاب، راز جذابیت لبخند بازیگران چیست؟
  • چرا ابن بابویه قمى به شیخ صدوق مشهور شد؟ + فیلم
  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال