Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه شورا یک نگاه حمایتی به مدیریت شهری دارد، گفت: شورا وظیفه خود می‌داند نظارت و مطالبه گری خود را داشته باشد، اما در انجام وظایف مجری هیچ دخالتی نخواهد داشت.
به گزارش آریا و به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی در پایان جلسه هم اندیشی شورای شهر تهران گفت: امروز با تدبیر ریاست شورا و پیشنهاد و تفاهمی که اعضای شورا با شهردار محترم تهران داشت، جلسه هم اندیشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیشنهاد این است که این نوع جلسات در یک دوره تناوبی منظم برگزار شود و البته به گونه‌ای که آسیب و لطمه‌ای به جلسات علنی شورا وارد نشود و قطعا با افزایش موضوع ها، جلسات علنی به روال عادی خود برگزار خواهد شد.
نادعلی در ادامه افزود: جلسات هم اندیشی با شهرداراتفاق خوبی است که سبب ایجاد مفاهمه و درک مشترک شورا و شهرداری از هم می‌شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه این جلسه با هدف آشنایی و معارفه معاونان تازه منصوب شده بود، گفت: شهردار محترم گزارشی از فرایند انتصابات که به شکل کانون ارزیابی تخصصی انتصابات صورت می‌گیرد به شورا ارایه کرد.
وی افزود: شهردار ضمن تشریح نحوه انتصاب‌ها گفت در این کانون تمامی رزومه‌های افراد و شرح فعالیت‌های آنان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.
سخنگوی شورا همچنین گفت: در جلسه امروز علاوه بر این موارد در خصوص مناطق و اتفاقاتی که بلافاصله بعد از انتصاب معاونان محترم باید در اولویت قرار گیرد نیز بحث و گفتگو شد.
نادعلی در ادامه با بیان اینکه شورا یک نگاه حمایتی بر مدیریت شهری دارد، گفت: شورا وظیفه خود می‌داند نظارت و مطالبه گری خود را داشته باشد، اما در وظایف مجری هیچ دخالتی نخواهد داشت، ما پیشنهاد و نقد خواهیم داشت، اما اصل بر حمایت است و ما با همین مدل پیش خواهیم رفت و امیدواریم نتیجه کار موجب رضایت و شادی شهروندان شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شورای شهر شهردار تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حواشی جلسه قبلی شورا گفت: در شورایی که زنده است اختلاف نظر طبیعی است؛ نباید مهم قلمداد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،مهدی چمران امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه علنی شورای در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روز کارگر را به همه شما که کارگران خوبی هستید و همه که کارگر هستیم تبریک می گویم و امیدواریم که کارگران خوبی باشیم و برای کشورمان خوب کار کنیم و همه کارگران موفق باشند.

وی افزود: امروز ناصر امانی عضو شورا گزارشی از محله جوادیه ارائه می‌کند و معاون فنی و عمران هم گزارشی از دو پروژه شهر تهران ارائه خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: گزارش خزانه‌دار شورای شهر امروز ارائه شده است و اصلاحیه غرف و اماکن میادین نیز مطرح خواهد شد.

چمران در خصوص حواشی جلسه قبل شورا، تصریح کرد: در شورایی که زنده است و همه دلشان برای مسایل مهم به ویژه حملونقل می تپد، به هر حال اختلاف نظر و برداشت رخ می‌دهد و مسایل طبیعی است یک مجلس زنده چنین مسایلی را دارد.

وی اضافه کرد: اینکه کسی اسناد و مدارک خاصی دارد و عنوان کنند، ممکن است به مشکلاتی بر بخوریم و البته امیدواریم اینطور نشود و این را هم بگویم که اینها ربطی به شورا نداشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه پرمخاطب اکسپو در سئول، تصریح کرد: ما به دوستان خیلی گفتیم و خواستیم اما نشد، عزیزان رسانه‌ای نیز مقاله خوبی نوشتند که تشکر می کنند، ما مرتب گفتیم و رها نمی‌کنیم.

چمران گفت: به دادستانی و قوه قضائیه هم این موضوع را اعلام کردیم و نامه‌ای برای دولت نوشته شد؛ فکر می کنم در دولت باید حل کنیم، البته با وزیر صمت صحبت داشتند و قول دادند حل می کنند اما تاکنون حل نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 749297

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد