Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان ظهر امروز با حضور در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان، لوح تقدیر رئیس ستاد اقامه نماز کشور را به همراه انگشتر متبرکی رهبر معظم انقلاب به امام جمعه همدان تقدیم کرد.

او در این دیدار با تقدیر از حمایت‌ها و تلاش نماینده، ولی فقیه در استان، در راستای ارتقا جایگاه نماز، اظهار داشت: تلاش ما بر این است که نماز را در جامعه نهادینه کنیم و از ظرفیت‌های مهم فرهنگی برای تعمیق و اشاعه این فرهنگ بهره ببریم، به نحوی که همه مردم در جامعه نسبت به نماز احساس وظیفه کنند و عامل به نماز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد اقامه نماز استان، مطرح کرد: یکی از اقدامات قابل تحسین در همدان، برگزاری نماز‌های جماعت در پارک‌ها و فضای سبز بود که مورد توجه دیگر استان‌ها نیز قرار گرفته است و شاهد هستیم که پس از همدان در مناطق دیگر این اقدام در حال انجام شدن است.

حجت‌الاسلام‌شعبانی‌موثقی،نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز با تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، بر لزوم ارتقای جایگاه نماز و ترویج توجه به نماز در بین اقشار مختلف تاکید و خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای ترویج نماز، ارتباط گرفتن با نسل جدید و معرفی نماز به جوانان و نوجوانان است.

او به نقش آموزش و پرورش در تحقق این هدف اشاره کرد و گفت: در این بین وجود معلمان دغدغه مند، می‌تواند تاثیر به سزایی در آشنایی جوانان با نماز و ترویج فرهنگ نماز خوانی در جامعه داشته باشد.

اتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاد قرائتی ستاد اقامه نماز کشور امام جمعه ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد