Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، روح الله دهقانی فیروزآبادی گفت: در راستای حمایت و با توجه به ارزیابی و سطح بندی صورت گرفته برای مراکز رشد دانشگاه و تایید شورای سیاستگذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه، مجوز فعالیت کلیه مراکز رشد سطح ۱ و ۲ دانشگاه صادر شد.

وی اظهار داشت: با عنایت به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین معاونت پژوهش و فناوری وزارت عتف و معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مراکز رشد دانشگاه در ابتدا مجوز اولیه و راه اندازی را از دانشگاه و وزارت عتف دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس این مراکز براساس ۳۸ شاخص ارزیابی شده در سه سطح قرار می گیرند. نتایج سطح بندی مراکز رشد با حضور نماینده وزارت عتف در شورای سیاستگذاری و راهبری مراکز رشد به تایید رسیده و مراکز رشد سطح ۱ و ۲ جهت صدور مجوز به وزارت عتف معرفی می شوند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: مراکز رشد اصفهان (هر دو مرکز رشد)، اراک، مشهد، واحد علوم و تحقیقات تهران، واحد تهران جنوب، ایلام، بجنورد، واحد تهران شمال، دزفول، زاهدان، نجف آباد، زنجان، ساری، قائم شهر، کرج، قوچان، اهواز، اردبیل، رودهن، سنندج، درود و الیگودرز موفق به اخذ مجوز فعالیت شده اند. امید است که واحدهای دانشگاهی با برنامه ریزی دقیق و حمایت از مراکز رشد خود بتوانند در سطح بندی سال آتی در جایگاه بالاتری قرار گیرند.

کد خبر 5319135 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان سنجش ثبت نام دانشجویان حکم انتصاب دانشگاه علامه طباطبایی اطلاعیه آموزش مهارتی آزمون دستیاری دانشگاه آزاد وزارت عتف مراکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد دوستار» رییس دانشگاه گیلان با «حجت‌الاسلام والمسلمین» اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تبریک روز معلم و تقدیر از جایگاه و شان رفیع معلم و استاد و اهمیت علم آموزی اظهار کرد: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گرفته و حتی الامکان از دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه ها اجتناب شود.

وی ضمن ارج نهادن به مقام دانشجو و اهمیت علم آموزی افزود: در اسلام نیز تاکیدات زیادی به تحصیل و فراگیری علم و دانش صورت گرفته و اولین دانشگاه جهان اسلام که شامل علوم معاصر و علوم دینی بود توسط امام جعفر صادق (علیه السلام) تاسیس شده است.

رییس شورای قضایی استان ضمن اعلام آمادگی دادگستری گیلان در راستای حل مشکلات قضایی دانشگاه افزود: دادگستری این توانایی را دارد که در کنار پژوهش های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم نماید و انتظار می رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل های کارشناسی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه موثر باشد.

گفتنی است، در پایان این جلسه تفاهم نامه ای نیز در راستای افزایش همکاری های علمی و پژوهشی به امضای طرفین در آمد.

کد خبر 6093239

دیگر خبرها

  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود