Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از آماده‌باش نیروهای این پلیس به منظور برقراری اجرای طرح ویژه تعطیلات آخر ماه صفر و مقابله با تخلفات رانندگان در جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌ وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تسلیت عزاداری‌های روزهای پایانی ماه صفر، اظهار کرد: بهتر شدن اوضاع کرونایی کشور ممکن است برخی از مردم را به اشتباه بیندازد و تصور کنند که می‌توانند در این ایام به مسافرت بروند اما باید بدانند که منع تردد و جریمه خودروها برای ورود و خروج از و به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان پابرجا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه ممکن است تعدادی از افراد به این موضوع بی‌توجه باشند و در تعطیلات آخر ماه صفر اقدام به مسافرت کنند توصیه اکید می‌کنیم که با توجه به وضعیت کرونایی کشور از هرگونه سفرهای غیرضروری خودداری و قبل از اینکه اقدام به سفر کنند اخبار محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد را از منابع رسمی دنبال کرده و به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هنوز ابلاغیه‌ای از سوی ستاد مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در راه‌های کشور اعلام نشده است، گفت: با این حال تمام نیروهای پلیس راه اصفهان در حال آماده‌باش هستند و تمهیدات ویژه برای هرگونه طرح محدودیت و برخورد با تخلفات رانندگان در جاده‌ها پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: به مردم توصیه می‌کنیم اگر هم بنابر ضرورت و با داشتن مجوز از مبادی قانونی قصد سفر دارند، حتماً قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، از تلفن همراه در هنگام رانندگی استفاده نکنند، کمربند ایمنی را همه سرنشینان خودرو به ویژه سرنشینان عقب ببندند و رعایت سرعت مجاز را در طول رانندگی مدنظر قرار دهند تا بدون هیچ گونه مشکلی به مقصد برسند.

کد خبر 526460

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رييس پليس راه استان اصفهان محدودیت های تردد در پایان ماه صفر پرهیز از مسافرت های غیرضرور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پلیس راه ماه صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است

امیر سرتیپ «مهدی خواجه‌امیری» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، در آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس که در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد، با اشاره به اهمیت راهبردی دریا اظهار کرد: در قرآن کریم بار‌ها بار‌ها نام «بحر» آمده است و همین موضوع، گویای اهمیت دریا است.

وی با اشاره به اهمیت خلیج فارس افزود: خلیج فارس بزرگ‌ترین گذرگاه انتقال انرژی جهان است و بیش از ۳۰ درصد انرژی جهان از تنگه هرمز عبور می‌کند؛ بنابراین توجه به دریا و بهره‌برداری از ظرفیت‌های غنی آن می‌تواند موجب پیشرفت‌های بسیار قابل توجه برای کشورمان شود.

امیر خواجه‌امیری گفت: دریا، منبع قدرت و ثروت است و کشور‌هایی که به دریا راه دارند، منابع غنی قدرت و ثروت را دارند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع تاکید کرد: امنیت خلیج فارس به دلایل گوناگون از جمله دربرگیری بیش از ۸۰ درصد تجارت کشورمان، صادرات نفت و… از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بار‌ها بر اهمیت خلیج فارس برای ملت ایران و ملت‌های منطقه، تاکید داشته و دارند.

امیر خواجه‌امیری گفت: ویژگی دیگر خلیج فارس که به این منطقه اهمیت می‌بخشد، سهولت حمل و نقل در آن است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا در استان بوشهر
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد