Web Analytics Made Easy - Statcounter

انور اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: سهم خود پرداخت (فرانشیز) بیمه شدگان کمیته امداد برای دریافت خدمات بستری تحت پوشش بیمه پایه در صورت رعایت سیستم ارجاع به صورت رایگان است.

وی افزود: با اجرای این مصوبه، سهم سازمان بیمه سلامت در قالب نظام ارجاع برای بیمه‌شدگان کمیته امداد (ره)، معادل ۹۵ درصد خواهد بود و ۵ درصد دیگر از محل منابع طرح تحول سلامت از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی بیان کرد: لذا بیماران در صورت بستری و رعایت نظام ارجاع وجهی را پرداخت نخواهند کرد.

مدیرکل بیمه سلامت کردستان اظهار داشت: این در حالی است که در صورت عدم رعایت نظام ارجاع سهم سازمان از ۹۵ درصد به ۹۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

اسماعیلی افزود: در کردستان حدود 35 هزار بیمه شده کمیته امداد در مناطق شهری زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از جمعیت یک میلیون و ۵۰ هزار نفری بیمه شده ساکن در مناطق شهری و روستایی استان ۹۲۰ هزار نفر به صورت کاملا رایگان زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند، اظهار داشت: از این تعداد ۳۲۰ هزار نفر از بیمه رایگان سلامت یا همان بیمه همگانی و ۶۰۰ هزار نفر نیز زیر پوشش صندوق بیمه روستایی هستند.

مدیرکل بیمه سلامت کردستان گفت: در مجموع بیش از ۸۷ درصد بیمه شدگان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد سلامت بیمه مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان کمیته امداد بیمه شدگان بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با ارائه گزارشی از فعالیت گروه جهادی الکفیل در زنجان اظهار کرد: ارائه خدمات پزشکی توسط با محوریت کمیته امداد؛ هماهنگی گروه جهادی حاج عبداله والی کمیته امداد به عنوان بانی اصلی و همراهی تنگاتنگ ورزش و جوانان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه خدمات در قالب پزشکی و دندانپزشکی و بینایی سنجی و عینک و سایر خدمات تخصصی و اعصاب ارائه شد، اضافه کرد: حدود ۲ هزار خدمت در این مدت ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: هزینه کمیته امداد برای بحث ارائه خدمات دندانپزشکی و عینک قریب به ۶ میلیارد ریال بود.

صالحی همچنین با قدردانی از همکاری مراکز نیکوکاری در اجرای این طرح گفت: خوشبختانه مثل همیشه مراکز نیکوکاری در اجرای این طرح پای کار بودند.

وی ادامه داد: در کنار ارائه این خدمات غرفه‌های مشاوره برای ارائه مشاوره‌های شغلی، مشاوره خانواده از طریق کلینیک رز، مشاوره گروهی از طریق بسیج حقوقدانان و وکلای همکار کمیته امداد انجام و غرفه حجاب و عفاف نیز دایر شد.

کد خبر 6097810

دیگر خبرها

  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه