Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با اشاره به تعامل خوب وزارت دفاع و نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: امروز نیروی دریایی ارتش از اقتدار، توانمندی و آمادگی های بسیار زیادی برخوردار بوده که در انجام دقیق ماموریت های این نیرو مخصوصا در آب‌های بین المللی و صیانت از خطوط مواصلاتی دریایی توانسته ایم آن را به نمایش بگذاریم و این توانمندی ها مرهون هدایت ها و فرماندهی داهیانه و مدبرانه فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش ، تعامل این نیرو با صنعت دفاعی را بسیار خوب و شایسته ارزیابی و تصریح کرد: در حوزه تامین تجهیزات و ادوات دریایی تعامل مطلوبی با سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برقرار بوده و امیدواریم این تعاملات و همکاری ها روز افزون و هم افزا گردد.

سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی  نیز در این دیدار با تجلیل از آمادگی های رزمی نیروی دریایی  ارتش، امنیت راهبردی دریای عمان و آبراهه های حساس جمهوری اسلامی را مرهون آمادگی های دفاعی نیروی دریایی ارتش دانست و خاطر نشان ساخت: خداوند متعال را شاکریم که امروز تجارت در حوزه دریا و فعالیت های اقتصادی و تجاری در بستر دریا از امنیت وصف ناپذیری برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به ماموریت ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش خاطر نشان کرد، نیروی دریایی فعل ما می‌توانیم را به نمایش گذاشت و توانست با گذر از آبراه های حساس و ژئوپولیتیک جهان قدرت دریایی ایران را به رخ همگان بکشد.

جانشین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان در دریاهای دوردست و شرکت در مراسم سیصد و بیست و پنجمین سالگرد نیروی دریایی روسیه با ناوشکن ایرانی سهند که حاصل تلاش و دانش بومی جوانان غیورمان در صنایع دریایی، دفاعی و دانشگاهی است، از دیگر نقاط قوت این ماموریت خطیر بود که غرور ملی را برانگیخت.

23219

کد خبر 1560585

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع نیروی دریایی ارتش وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم جنوب سیستان وبلوچستان بوده است و سیل زدگان این منطقه خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اوامر فرماندهی کل ارتش، از همان روزهای اول سیل، اقدام به جمع آوری کمک‌های امدادی و ارسال آنها به مناطق سیل زده کرد.

امیر واحدی افزود: در زمان سیل، نیروی هوایی ارتش، در کنار وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور بود تا هر چه زودتر کمک‌ها را از نقاط مختلف کشور جمع آوری و با استفاده از بالگردهای ارتش به منطقه سیل زده ارسال کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی هوایی در پاسداری از حریم هوایی کشور، تأکید کرد: سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در تمام بحران‌ها در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم