Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:55:34 GMT

شهرداری کاشان به یک انقلاب اداری نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۲۳۴۲

شهرداری کاشان به یک انقلاب اداری نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر علی هاشمی طاهری ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر کاشان با اشاره به اینکه نظارت بر شهرداری کاشان ضعیف است، اظهار داشت: وقتی مدیر یا مسئولی از مجموعه شهرداری جدا می‌شود باید این مدیر در برابر قانون جوابگوی عملکرد خود باشد.

وی با بیان اینکه پرداخت پول و حقوق باید در قبال عملکرد افراد و نه ساعت کار آنها باشد، ابراز داشت: متأسفانه در برخی از موارد پرداخت حقوق به افرادی بوده است که هیچ حضوری در مجموعه شهرداری کاشان نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر کاشان با اشاره به اینکه هرچه نظارت قوی‌تر باشد فساد کمتر می‌شود، تصریح کرد: شهرداری کاشان یک انقلاب اداری نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین برنامه‌های شورای شهر طی ماه‌های آینده در مورد بودجه سال ۱۴۰۱، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و مباحث درآمدی شهرداری کاشان است، خاطرنشان کرد: رسیدگی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهر کاشان از جمله برنامه‌های مهم شورای شهر در دوره ششم است که به آن به صورت جدی پرداخته می‌شود.

هاشمی طاهری با بیان اینکه با حرف نمی‌توان به مناطق محروم رسیدگی کرد، افزود: باید از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بازدید و مشکلات آنها را احصا کرد و نیازهای آنها در بودجه مدنظر قرار گرفته شود.

وی با اشاره به عملکرد شبانه روزی شهردار جدید کاشان در فعالیت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: در مورد پروژه زیرگذر نیز این پروژه با جدیت در حال انجام است و امیدواریم فاز اول آن در ۲۲ بهمن سال جاری افتتاح شود.

کد خبر 5319137

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر نظارت و بازرسی شهرداری کاشان ویروس کرونا بوشهر اربعین 1400 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی کرمانشاه گرگان مرز مهران مجلس شورای اسلامی عکس استانها ایلام شهرداری کاشان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد

مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار و حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری کاشان همزمان با شورای اداری شهرستان کاشان ظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در سالن اجتماعات امام رضا (ع) فرمانداری برگزار شد.

در جلسه شورای اداری شهرستان ابتدا از زحمات محمد شریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین که حدود دو سال است در کاشان به عنوان مقام اول دولت فعالیت می‌کرد، تقدیر به عمل آمد و پس از آن حمید رضا محمدی فشارکی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش ایمنا، حمید رضا محمدی فشارکی پیش از این به عنوان فرماندار شهرستان لنجان فعالیت می‌کرد و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان از دیگر سوابق وی است.

کد خبر 747229

دیگر خبرها

  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • شورای اداری ایتان کرمان
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد