Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در این آیین گفت: این مرکز پزشکی از راه دور، با هماهنگی دانشکده پیراپزشکی و مدیریت فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، راه‌اندازی شده است.

دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: ما برای نخستین بار ارتباط ویدیویی تصویری با دیگر بیمارستان‌های خوزستان برقرار کردیم به عنوان مثال همکاران ما سوالات پزشکان حاضر در بیمارستان مادر رامهرمز را پاسخگو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با وجود این امکانات، پزشکان فوق تخصص ما می توانند از بیمارستان رازی پاسخگوی سووالات همکاران در رابطه با بیماران کووید ۱۹ و غیر کووید در دیگر شهرستان ها باشند.

وی افزود: امیدوارم با توسعه در این زمینه بتوانیم در شهرستان هایی که پزشک فوق تخصص نداریم، خدمات فوق تخصصی را از راه دور به بیمار ارایه دهیم.

رییس بیمارستان رازی اهواز نیز گفت: به واسطه این مرکز، ارتباط خوبی بین پزشکان بیمارستان مادر رامهرمز و پزشکان فوق تخصص ریه و بیهوشی بیمارستان رازی برقرار شد و سووالاتی در زمینه درمان و ترخیص بیمار مطرح و از تجربیات یکدیگر استفاده شد.

دکتر ماندانا قنواتی افزود: خوشبختانه اکنون خدمات درمانی در زمینه آموزش آن قدر پیشرفت کرده که به راحتی می‌توان از طریق ارتباط تصویری، خدمات پزشکی را بر بالین بیمارها ارایه داد.

وی گفت: قرار است این خدمات در سایر بیمارستان های خوزستان توسعه پیدا کند و آنها نیز از قابلیت ارتباط تصویری بهره مند شوند.

برچسب‌ها خوزستان اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خوزستان اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با راه‌اندازی دستگاه جدید رادیولوژی در این مرکز و با توجه به حجم مراجعات روزانه به اورژانس بیمارستان و بیماران بستری، سرعت خدمت رسانی به مراجعین افزایش می‌یابد.

 غزنوی ادامه داد: ارزش تقریبی این دستگاه رادیولوژی پیشرفته که از بهترین برندهای اروپایی است بیش از 45 میلیارد ریال است

 رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان نیز گفت: گرفتن رادیو گرافی های دیجیتالی، کیفیت بالای تصاویر، دریافت دوز پایین اشعه توسط بیماران، امکان مشاهده گرافی تهیه شده توسط پزشک معالج در سراسر کشور از طریق اینترنت، حذف فیلم و داروی ظهور و در نتیجه کاهش هزینه  از مزایای این دستگاه است

 فریبا کوشا گفت: این پروژه بهمراه بهسازی ،زیباسازی و استاندارد سازی فضای فیزیکی مجموعه صورت گرفت و کلیه تست های دزیمتری با استانداردهای روز دنیا انجام شد.

وی ادامه داد: بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تنها بیمارستان استان است که مجهز به دو دستگاه رادیولوژی است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم