Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:23:22 GMT

تبریک پدرام پاک‌آیین به معاون مطبوعاتی جدید

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۲۴۴۱

تبریک پدرام پاک‌آیین به معاون مطبوعاتی جدید

نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیات نظارت بر مطبوعات، انتصاب فرشاد مهدی‌پور را به معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکشنبه ـ ۱۱ مهر ماه ـ در حکمی فرشاد مهدی‌پور را به عنوان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این انتخاب، پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیات نظارت بر مطبوعات، در توئیتی انتصاب مهدی‌پور را به معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک گفت.

در متن این توئیت آمده است: انتصاب دکتر فرشاد مهدی‌پور به معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد موجب تشکر و مایه خوشدلی اهل رسانه است. سوابق موثر علمی و حرفه‌ای ایشان نویدبخش ارتقاء کیفی رسانه‌هاست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون جدید مطبوعاتی پدرام پاک آیین فرشاد مهدی پور مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد

مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

واکنش‌ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت.

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

دیگر خبرها

  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • معاون رسانه ای وزیر ارشاد با مهر از کاستی های حوزه طنز می گوید
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • ۳ رویداد گردشگری قزوین ثبت ملی شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان