Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوله فولادی چیست؟ لوله‌های فولادی استوانه‌های تو خالی ساخته شده از ورق‌های فولادی هستند که در ضخامت و ابعاد مختلف و به منظور کاربردهای گوناگونی در بازار وجود دارند.

 

این لوله‌های فولادی از نظر آلیاژ مصرفی می‌توانند در انواع لوله کربنی، استلنس استیل، فولادی سیاه، فولادی گالوانیزه و از نظر روش تولید در دو نوع بدون درز و یا درزدار ساخته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوله‌های داربستی یکی از انواع لوله‌های فولادی به شمار می‌روند که با وجود کاربردهای کم اما در حجم‌های زیاد در اجرای پروژه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و از این لحاظ قیمت آن‌ها برای مهندسان و سازندگان مورد توجه و اهمیت است. حال که جواب سوال لوله فولادی چیست را دانستیم به بررسی عوامل مؤثر بر قیمت لوله‌های فولادی و به خصوص لوله داربستی خواهیم پرداخت.

 

لوله داربستی چیست؟

لوله‌های داربستی، نوعی از لوله‌های فولادی هستند که از ورق سیاه و به روش نورد گرم تولید می‌شوند. این لوله‌ها به صورت معمولی و یا گالوانیزه در انواع درزدار و یا بدون درز ساخته می‌شوند.

نوع لوله‌های داربستی بدون درز از ایمنی بالاتری نسبت به  لوله های درزدار برخوردار هستند و مسلم است که قیمت آن نیز بالاتر باشد.

 لوله‌های داربستی هم چنین در انواع سبک و سنگین در بازار عرضه می‌گردند.

ویژگی بارز لوله‌های داربستی این است که از درون آن‌ها هیچگونه ماده‌ی عبور داده نمی‌شود و به همین دلیل مورد ارزیابی‌ها و آزمایشات ویژه عبور مایعات و گازها قرار نمی‌گیرند. به بیان دیگر از این لوله ها به منظور انتقال سیالات، مایعات و یا گازها استفاده نمی‌شود، بلکه آن‌ها کاربردهای ویژه دیگری دارند.

متداولترین کاربرد لوله‌های داربستی برای اسکلت بندی فلزی به منظور دسترسی افراد به نقاط مرتفع پروژه‌ها و ساختمان‌های در حال ساخت و یا تعمیر است.

لوله داربست با سایز 2/1.1 اینچ پر فروش ترین لوله داربستی است که به لوله نمره 5 در بازار شناخته می‌شود. گاهی حتی منظور از خرید و فروش لوله 5 در بازار نیز همان خرید و فروش لوله داربستی است.

جهت اطلاع از آخرین قیمت لوله 5 یا همان لوله داربستی به سایت آراد آهن  مراجعه نمایید.

مشخصات فنی لوله‌های داربستی:

لوله‌های داربستی با مشخصات زیر تولید می‌شوند:

ضخامت 2، 2.2، 2.5، 3.5 تا 5.3 میلی متر قطر 48 میلی متر طول 1.5 یا 4 یا 6 متر وزن لوله‌های داربستی بستگی به طول، نوع، سایز لوله دارد اما به طور تقریبی بین 6.4 تا 27 کیلوگرم متغییر است.

سایز متداول لوله‌های داربستی دارای قطر 48.3 میلیمتر، ضخامت2، 2.5، 3 و 4 میلیمتر و طول 6 متر است.

جهت اطلاع از بهترین قیمت‌ها برای خرید لوله داربستی ضخامت 2، 2.5، 3 و 4  با شماره‌ی: 34055-031تماس بگیرید.

انواع لوله داربستی

لوله داربستی چکشی ستاره: لوله‌های داربستی ستاره‌ای از مهارهای افقی و پایه‌های عمودی تشکیل می‌شوند که اتصالات آن‌ها به راحتی و حتی بدون نیاز به آچار از یکدیگر جدا و یا به هم متصل می‌شوند. هم چنین از مزایای این لوله داربستی چکشی ستاره‌ی می‌توان به مواردی چون: عدم نیاز به مهاربندی در ارتفاعات بلند، عدم نیاز به مهارت خاصی برای نصب، وزن سبک، داشتن سرجک‌ها با قابلیت تنظیم، سهولت در جابه جایی و حمل ونقل اشاره کرد.

لوله داربستی مثلثی: لوله‌های داربستی مثلثی از اتصالات نر و ماده‌‌ی که در یکدیگر قفل می‌شوند، تشکیل شده است. این لوله‌های داربستی را می‌توان بدون نیاز به کارگر ماهر ساخت و نصب نمود. هم چنین لوله داربستی مثلثی برای باربری در کفراژبندی ساختمان‌های بتنی بسیار توان بالایی دارد.

لوله داربستی چکشی کاسه‌ی: از این نوع داربست بیشتر در نمای ساختمان‌های معمولی استفاده می‌شود و از پایه‌های عمودی و مهارهای افقی تشکیل شده اند. از مزایای این نوع لوله داربستی می‌توان به عدم نیاز به مهاربندی در ارتفاعات، سهولت در نصب و قابلیت گسترش در پلان اشاره داشت.

لوله داربستی معلق: نوع دیگری از لوله‌های داربستی مدل معلق این لوله‌ها است. این لوله‌های معلق در شرایطی که امکان نصب داربست از روی زمین نباشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع لوله‌های داربستی معلق به نمای ساختمان متصل می‌شوند.

جهت خرید انواع لوله داربستی با قیمتی مناسب می‌توانید با شماره‌ی: 34055-031 تماس بگیرید.

 

چگونه لوله داربستی را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب و خرید لوله فولادی داربستی باید موارد زیادی را مدنظر قرار دهید مثل نوع، محل و ارتفاع سازه‌ی که برای ساخت آن نیاز به داربست زدن دارید. همچنین باید متناسب با نیاز خود متراژ داربست را محاسبه کرده و مطابق با آن سفارش خود را ثبت نمایید.

به طور کلی نمایندگی‌ها برای فروش لوله‌های داربستی خود محدودیتی نداشته و بنا به سفارش شما می‌توانند گزینه‌های مختلفی را ارائه دهند.

بنابراین اگر تازه کار هستید و یا در انتخاب لوله داربستی مناسب با پروژه خود ابهام و یا سوالی دارید، می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان متخصصان ما در بازرگانی آراد آهن بهره‌مند شوید. برای این کار کافیست با شماره‌ی: 34055-031 تماس حاصل فرمایید.

 

عوامل مؤثر بر قیمت لوله داربستی 5

برای تعیین قیمت لوله داربستی عامل اصلی زیادی در نظر گرفته می‌شود که عبارتند از:

مشخصات لوله داربستی: ضخامت، طول، ابعاد، و... از مشخصاتی هستند که در قیمت لوله داربستی اثر می‌گذارند. بدیهی است که هرچه این ابعاد بیشتر باشد، قیمت لوله داربستی نیز افزایش خواهد داشت. جنس لوله داربست: لوله‌های فولادی داربستی می‌توانند از جنس فولاد سیاه، استیل و یا گالوانیزه تولید شوند. مسلماً لوله‌های داربستی استیل و گالوانیزه به دلیل ضدزنگ بودن و ظاهری زیباتر قیمت‌های بیشتری در بازار خواهند داشت. نوع لوله داربست: لوله‌های داربستی می‌توانند بدون خط جوش درز و یا درز دار ساخته شوند. لوله‌های داربستی بدون درز از امنیت بالاتر و در نتیجه قیمت بیشتری برخوردار هستند. قیمت روز لوله داربستی در بازار آهن: قیمت روز محصولات فولادی از جمله لوله فولادی در بازار آهن و فولاد کشور تحت شعاع عوامل تأثیر گذار بر شاخص‌های اقتصادی کشور چون: نرخ دلار، تحریم، تورم، قیمت‌های جهانی و ....دچار نوسان خواهند شد. این نوسانات قیمت نهایی لوله داربستی را دچار تغییر خواهند کرد.

برای مثال بسیار شاهد بوده‌ایم که قیمت لوله 5، 12 متری حتی در طول یک روز چندین بار دچار افزایش و کاهش شده است.

روش‌‌ های اطلاع از آخرین قیمت لوله داربستی

با توجه به اینکه قیمت لوله داربستی به صورت روزانه دچار افزایش و یا کاهش می‌شود ضروری است که قبل از ثبت سفارش و یا اقدام به خرید از قیمت روز لوله 5 اطلاع دقیقی پیدا کرد. به همین منظور بازرگانی آرادآهن به عنوان اصلی‌ترین مرجع قیمت گذاری محصولات فولادی در سراسر کشور اقدام به انتشار تمامی قیمت ها در فضای مجازی نموده است تا کاربران و مشتریان به راحتی و در هر مکان و زمانی بتوانند از آخرین قیمت‌ها اطلاع پیدا کنند. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها در بازار آهن و فولاد کشور به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

مراجعه به سایت آراد آهن مرکز پخش لوله داربستی به آدرس اینترنتی: www.aradahan.com عضویت در کانال تلگرامی آراد آهن: @aradahan دنبال کردن صفحه اینستاگرام بازرگانی آراد آهن: @aradahan_trading

 

خرید لوله 5 به صورت آنلاین

اگر قصد خرید لوله 5 را دارید، به شما توصیه می‌کنیم به صورت غیرحضوری خرید خود را انجام دهید، تا ضمن کاهش هزینه‌های مراجعه حضوری، در زمان خود نیز صرفه جویی کنید.

اما باید توجه داشت که برای خرید آنلاین و اینترنتی به هر سایتی نمی‌توان اعتبار کرد. بنابراین به منظور ثبت سفارشات خود تنها به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی معتبری بروید که مجوزهای لازم را برای فروش اینترنتی دریافت کرده باشند.

یکی از این مراکز فروش اینترنتی معتبر بازرگانی آراد آهن نمایندگی فروش انواع لوله در ایران است که با دریافت مجوز از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر مجوزها لازم اقدام به فروش اینترنتی انواع محصولات فولادی با بهترین قیمت نموده است. همچنین برای مشتریان خود فاکتورهای فروش رسمی و معتبر صادر می‌کند.

این شرکت برای خریدارانی که به صورت غیرحضوری سفارشات خود را ثبت می‌نمایند، تخفیفات ویژه‌ی را در نظر گرفته است. جهت اطلاع از سایر شرایط ویژه فروش لوله داربستی در مرکز آهن ایران، آراد آهن با شماره‌ی 34055-031 تماس بگیرید.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: آراد آهن قیمت لوله های فولادی لوله های فولادی بازرگانی آراد آخرین قیمت لوله فولادی لوله ها انواع لوله شماره ی فروش لوله خرید لوله ی می توان آراد آهن بدون درز قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748253

دیگر خبرها

  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳