Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: با توجه به تصرف غیر قانونی و تجاوز به حریم راه توسط برخی کسبه‌ها و مغازه داران در محور تاکام - ساری در راستای اجرای دستور قضائی مبنی بر رفع تصرف و آزاد سازی حریم راه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عملیاتی ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با هماهنگی قضائی و با حضور نماینده دادستان و کارشناسان اداره راه و شهرسازی مازندران، ماموران انتظامی نسبت به رفع تصرف و آزاد سازی حریم راه بدون هیچ گونه تنش و درگیری اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به صدور چندین مرحله اخطار و تذکر قضائی به متصرفان و واحد‌های صنفی متخلف از اجرای موفقیت آمیز این طرح خبر داد و گفت: اجرای مقتدرانه این طرح موجب رضایتمندی شهروندان و اهالی منطقه شده و از عملکرد پلیس قدردانی کردند.

سرهنگ حسن زاده در پایان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در اجرای این طرح از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی ملی از سوی افراد سودجو سریعاً مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزاد سازی حریم راه راه و شهرسازی مازندران دادگستری مازندران حریم راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت‌های پلیس با قوت ادامه دارد، گفت:با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که با حضور سردار حسین ساجدی نیا، معاون عملیات فراجا، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا و ... و به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، رئیس جمهوری، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی گفت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن‌گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامد‌های طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

رادان همچنین گفت: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند. وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • معاون وزیر کشور: همه قوا در «طرح نور» حامی فراجا هستند
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه می‌دهد