Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شهردار نهاوند روز یکشنبه در آئین کلنگ‌زنی این پروژه گفت: از آنجا که مکان اجرای این پروژه از اراضی ملی است بر اساس توافق‌های انجام شده، مقرر شد که مسکن و شهرسازی با تخصیص اعتبار در احداث این پارک با شهرداری مشارکت داشته باشد.

"یوسفی نوید" اظهار داشت: پلاک‌های مجاور پارک صخره‌ای را با همکاری اداره میراث فرهنگی بازسازی خواهیم کرد و با کمک مالک به ظرفیت گردشگری تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این پارک در دل بافت فرسوده شهر نهاوند قرار دارد و با هدف احیای بافت و ایجاد خدمات تفریحی فرهنگی به اهالی این منطقه احداث می‌شود.

به گفته او، پارک صخره‌ای گردشگری دوخواهران در ۲۲هزار مترمربع با برآورد اولیه حدود پنج میلیارد تومان و با برنامه زمانی سه ساله شامل دو فاز اجرا می‌شود.

یوسفی‌نوید اضافه کرد: عملیات اجرایی این پارک شامل پیاده‌راه سازی در دل صخره‌ها، محوطه سازی، توسعه فضای سبز، ایجاد نشیمن و غیره خواهد بود. 

حذف ممنوعیت ساخت و ساز در منطقه دوخواهران شهر نهاوند

امام جمعه نهاوند نیز در این آیین خواستار برداشته شدن محدودیتهای ساخت و ساز در منطقه دوخواهران شد و گفت: این بخش از شهر محروم و نیازمند رسیدگی است.

«حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی»، اظهار داشت: در منطقه دوخواهران حدود ۶۰ سال است که به‌دلیل کاوش‌های باستان شناسی برای پیدا کردن معبد لائودیسه، ساخت‌ و ساز ممنوع شده است.

وی تصریح کرد: ️از مسئولین خواهان حذف محدودیت و ممنوعیت ساخت و ساز در این منطقه هستیم زیرا این موضوع مطالبه جدی مردم است.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه مسجد دوخواهران از ۲ سال پیش در حال تعمیر است افزود: مسئولین و متولیان تکلیف این مسجد را روشن کنند تا چنانچه از نظر فنی و مهندسی مقاوم است مورد استفاده قرار بگیرد.

فرماندار نهاوند نیز در این آیین گفت: ️تاکنون حدود ۷۰ درصد از منطقه دوخواهران برای ساخت‌و ساز آزادسازی و کاوش شده است.

"مراد ناصری" خاطرنشان کرد: آثار تاریخی هویت یک شهر است و نمی‌شود غافل شد و اعتبار ادامه کار هم در نظر گرفته شده و بیش از این شایسته نیست که این پروژه ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: مسجد دوخواهران دغدغه‌ی همه ما است و برای تعمیر آن هیات امنا نیز باید مشارکت کنند.

️فرماندار نهاوند توسعه را محصول تلاش جمعی دانست و گفت با تک‌روی به‌جایی نخواهیم رسید و شورا و شهرداری هم باید اقدامات خوبی انجام دهند.

شهرستان نهاوند در جنوب استان همدان واقع شده است.

برچسب‌ها کلنگ زنی همدان نهاوند مدیریت شهری پارک شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلنگ زنی همدان نهاوند کلنگ زنی همدان نهاوند مدیریت شهری پارک شهر منطقه دوخواهران ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،با راه اندازی این دفتر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی تولید و به صورت زنده از طریق شبکه استانی به روی آنتن می‌رود.

دوازده آذر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیمای کشور، معاون سیاسی اجتماعی استانداری کردستان، جمعی از مسئولین استانی، هنرمندان و مردم سقز آیین کلنگ زنی دفتر تولید صدا و سیمای سقز برگزار شد.

پس از پیگیری‌های مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان و هماهنگی‌های لازمه جهت اخذ مجوز‌های مربوطه، آغاز عملیات ساخت دفتر تولید صدا و سیما در شهرستان سقز آغاز شد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند