Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی گفت: روحانیونی که کارشناس تربیت مذهبی هستند، در کلانتری‌ها حضور پیدا کرده‌اند و امروز این روحانیون در ۳۰۰ کلانتری عمده مستقر و هشت وظیفه عمده را عهده‌دار هستند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی بعدازظهر امروز در نشست خبری در تشریح برنامه‌های رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی در هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است که فرماندهان و مدیران این نیرو از آحاد کارکنان خدوم پلیس از مرز تا مرکز قدرشناسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه هیچ دستگاهی در جمهوری اسلامی به اندازه نیروی انتظامی به مردم خدمت نمی‌کند، افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای سرکشی از خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی به‌ویژه شهدای نیروی انتظامی و جانبازان این نیرو است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در هفته پلیس خود را در معرض افکار عمومی قرار می‌دهد و قطعاً در این هفته بخشی از خدمات خود را گسترده‌تر و ملموس‌تر خواهد کرد.

ادیانی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی این فرصت را به مردم می‌دهد که از خدمات فرزندان خود تجلیل کنند، گفت: در سالی که گذشت (از هفته نیروی انتظامی در سال گذشته تا امسال) حوادث تلخ و شیرینی فراوانی داشتیم که نیروی انتظامی انصافاً خوش درخشید و آخرین ماموریت نیز تامین امنیت مثال‌زدنی برای انتخابات بود و هیچ مورد امنیتی حتی غیرحادی نداشتیم همچنین حضور معنادار خانواده‌های کارکنان پلیس در انتخابات شرکت کردند.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی ادامه داد: در شهرک‌هایی که خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی حضور داشتند، به طور صددرصدی در انتخابات شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در فتنه خوزستان نیز نیروی انتظامی خوش درخشید، نیروی انتظامی با اینکه مقتدر است و سلاح در دست دارد، تا جای امکان با نهایت انصاف در فتنه‌ها برخورد می‌کند.

وی متذکر شد: مقام معظم رهبری فرمودند که مواسات و همدلی باید اوج بگیرد لذا از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تا به امروز 200 هزار بسته معیشتی توسط پرسنل پلیس تهیه و میان مستمندان توزیع شده است.

ادیانی عنوان کرد: نیروی انتظامی برای تقویت بعد معنوی کارکنان، سالانه 20 هزار خانواده این نیرو را به مشهد مقدس اعزام می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی این است که به سرعت بتواند سرپناهی برای کارکنان تهیه کند، با تلاش همکاران در مجموعه پلیس و فرمانده نیروی انتظامی و به همت قرارگاه جهادی مسکن، منازل تکمیل شده است.

وی افزود: یکی از اقدامات اساسی پلیس، صیانت از کارکنان خود است، امروز هیچ ماموری نیست که نداند تلخ صحبت کردن با مردم کار زشتی است؛ لذا باید برخورد حکیمانه را آموزش دهیم و لذا روز به روز رفتار پرسنل با مردم بهتر می‌شود، من از مردم شریف ایران می‌خواهم اگر احیاناً مواردی از رفتار بد ماموران مشاهده کردند، به ما اطلاع دهند.

ادیانی با بیان اینکه پلیس با قاطعیت تمام با آسیب‌های اجتماعی و اشرار مبارزه می‌کند، گفت: در سالی که گذشت سنت بسیار حسنه را در نیروی انتظامی پایه‌گذاری کردیم، در ماه محرم در تمام مقرها از مرکزیت پلیس تا دورترین نقاط استقراری، خیمه اباعبدالله الحسین (ع) برپا بود.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز امنیت مرهون در جامعه، به دلیل آمادگی نیروهای مسلح است، عنوان کرد: من خود را شرمنده ماموری می‌دانم که در مرز، 20 روز دور از خانواده برای تامین امنیت مردم تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه باید ماموران کلانتری‌‌ها آموزش‌های ویژه، تعالی رفتار و آداب معاشرت ببینند، گفت: باید به ماموران و در صدر آنها ماموران کلانتری آموزش دهیم که حتی اگر با یک مجرم مواجه شدند، چگونه با وی حرف بزنند.

ادیانی عنوان کرد: در وهله بعد اگر نیرو این آموزش‌ها را دید، از کجا باید فهمید که وی این نکات را عملی می‌‌کند لذا برای تحقق این کار، روحانیونی که کارشناس تربیت مذهبی هستند، در کلانتری‌ها حضور پیدا کرده‌اند و امروز این روحانیون در 300 کلانتری عمده مستقر و هشت وظیفه عمده را عهده‌دار هستند و وظیفه عمده آنها صیانت و مراقبت از رفتار کارکنان کلانتری است.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی افزود: تا پایان سال 1402 برنامه داریم که روحانیون و کارشناسان مذهبی در اعم کلانتری‌ها مستقر شوند، این افراد نقش تربیتی و صیانتی از رفتار عمل کارکنان کلانتری دارند.

وی درباره پیگیری مشکلات درون‌سازمانی ماموران نیز گفت: بنده سامانه درون‌سازمانی دارم که حدود 20 هزار نامه کارکنان نیروی انتظامی به من نامه نوشتند که تمام این نامه‌ها را پیگیری کردیم.

معاون عقیدتی ناجا: کارکنان نیروی انتظامی در طرح مواسات و همدلی مؤمنانه ‌عاشقانه پای کار آمدند‌

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی کارکنان نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بااشاره به اینکه در سال۱۴۰۲  هزار و ۹۳۰ بسته غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار در استان توزیع شد، گفت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال احمر، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز امسال در استان زنجان و در محلات کم برخوردار توزیع شده است.

وی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخوردار و محلات در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیاز‌های نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان