Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – علیرضا امامی‌فر یکی از فوتبالی‌های تحصیل کرده کشور است. بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که چند سالی هم لژیونر بود؛ مدرک دکترای مدیریت ورزشی دارد و این روزها ریاست مرکز ملی فوتبال را برعهده دارد. طی روزهای گذشته شایعاتی در خصوص حضور امامی‌فر به عنوان قائم مقام و یا مدیراجرایی باشگاه پرسپولیس به گوش رسید و بعضی‌ها اعلام کردند بعد از انتخاب تیم مدیریتی جدید پرسپولیس، امامی‌فر در باشگاه پست خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه به سراغ این پیشکسوت خوب فوتبال ایران رفتیم تا در این مورد از او سوال کنیم و البته در خصوص سایر مسائل مختلف هم کمی گپ بزنیم. گفت‌وگوی خبرورزشی با بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی را در ادامه می‌خوانید. 

پرسپولیس چند روز دیگر در یک بازی بسیار مهم باید به مصاف الهلال برود. شرایط پرسپولیس را برای این بازی چطور می‌بینید؟ 

خب پرسپولیس در طی سال‌های اخیر چه در آسیا و چه در لیگ برتر نشان داد چه کیفیتی بالایی دارد. ۵ دوره قهرمانی متوالی و ۲ بار رسیدن به فینال آسیا کار راحتی نیست. پرسپولیس در چند سال اخیر ، تجربه بسیار خوبی در آسیا بدست آورده و همین موضوع به نظرم برگ برنده این تیم مقابل الهلال خواهد بود. کادرفنی پرسپولیس برنامه ریزی خوبی انجام داده و من به نتیجه گرفتن پرسپولیس خیلی امیدوارم. هرچند بازی‌ها در عربستان برگزار خواهد شد و الهلال هم تیم خوبی است ولی پرسپولیس پتانسیل شکست دادن این تیم را دارد؛ که امیدوارم همین اتفاق هم رخ دهد. 

پرسپولیس برای رسیدن به فینال چقدر شانس دارد؟ 

به طور کلی هرچقدر بیشتر تلاش کنید و بهتر برنامه ریزی کنید؛ شانس‌های بیشتری خواهید داشت. این یک اصل است که همه بزرگان آن را قبول دارند. من به این تیم پرسپولیس امیدوارم چون هم بازیکنان و هم کادرفنی تلاش زیادی می‌کنند و تا اینجا برنامه ریزی مناسبی هم داشتند. بعد از ۲ شکست در فینال‌های آسیایی فکر می‌کنم کادرفنی با درس گرفتن از آن و تجربه ای که بدست آورده می‌تواند پرسپولیس را به هدف اصلی خود که قهرمانی آسیا است برساند. 

پرسپولیس ۳ مهره کلیدی خود یعنی نوراللهی، کنعانی زادگان و مغانلو را از دست داد. به طور کلی نقل و انتقالات این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟ 

خب در این مورد مدیران قبلی پرسپولیس باید صحبت کنند. طی چند سال اخیر بازیکنان تاثیرگذار زیادی از این تیم جدا شدند و جدایی این ستاره‌ها باعث تاسف است. غیر از اینکه جدایی این بازیکنان در مسائل فنی تاثیر می‌گذارد؛ هیچ پولی هم به باشگاه نمی‌رسد و اکثر این جدایی‌ها به صورت رایگان انجام می‌شود. 

پرسپولیس غرق در مشکلات مالی است و تکلیف مدیریت این تیم هم مشخص نیست. در این خصوص چه صحبتی دارید؟ 

شما در چند سال اخیر ببینید پرسپولیس چند پرونده در فیفا داشته و چقدر بدهی به جا ماند. بعضی از پرونده‌ها را می‌شد همان موقع و با پول کمتری تسویه کرد ولی این اتفاق نیفتاد تا به یک معضل بزرگ تبدیل شود. همه این‌ها به مشکلات مدیریتی بر می‌گردد و تا برنامه ریزی درستی انجام نشود این مشکلات حل نخواهد شد. پرسپولیس با هواداران میلیونی خود و برندی که دارد ظرفیت زیادی برای درآمدزایی ایجاد می‌کند. راه‌های مختلفی برای درآمدزایی وجود دارد ولی متاسفانه استفاده نمی‌شود. می‌دانم اوضاع باشگاه خوب نیست و هواداران نگران هستند. وزارت ورزش به عنوان متولی پرسپولیس باید هرچه زودتر تکلیف مدیریت این تیم را مشخص کند تا تیم مدیریتی جدید بتواند با برنامه ریزی درست و ارائه راهکارهای مناسب، مشکلات موجود را حل کند. 

طی چند روز گذشته بحث اسپانسر مشترک برای پرسپولیس و استقلال داغ شد. نظر شما در این رابطه چیست؟ 

خب بحث گرفتن اسپانسر مشترک به وزارت ورزش برمی‌گردد و من نمی‌دانم آن‌ها چه تصمیمی‌خواهند گرفت. به شخصه مخالف داشتن اسپانسر مشترک هستم چون به نظرم این کار منطقی نیست و به ضرر پرسپولیس خواهد شد. 

در روزهای قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است شما یک پست مدیریتی در پرسپولیس بگیرید. این موضوع درست است؟ 

واقعیت این است که هیچ پیشنهاد رسمی‌برای حضور در پرسپولیس به من ندادند؛ ولی به صورت غیررسمی‌با من یکسری صحبت‌ها انجام شد. ضمن اینکه من درحال حاضر مدیریت مرکز ملی فوتبال را برعهده دارم و درصورتیکه بخواهم به پرسپولیس بروم باید در این زمینه با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کنم و رضایت او جلب شود. 

شما قبلا در مربیگری فعالیت داشتید و در حال حاضر کار مدیریتی انجام می‌دهید. به طور کلی کدامیک را ترجیح می‌دهید؟ 

ببینید واقعیت این است که کرونا کلا سبک زندگی مرا تغییر داد. من در طی این ۲ سال از حضور در هرگونه جمعی پرهیز کردم. حضور کنار تیم و کار مربیگری باعث می‌شد که من سفر بروم و در بسیاری از جمع‌ها شرکت کنم. ولی کار فعلی ام اینطور نیست و من در آرامش می‌توانم فعالیت کنم. ضمن اینکه من مدرک دکترای مدیریت ورزشی دارم و کارهای مدیریتی را هم دوست دارم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا امامی فر پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه علیرضا امامی فر برنامه ریزی چند سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به لطف گل نیکلاس فولکروگ موفق شد با نتیجه 1-0 پاری سن ژرمن را شکست دهد.

اشرف حکیمی معمولاً یکی از بازیکنانی است که واضح صحبت می‌کند و پس از شکست پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شفاف صحبت کرد. این مدافع مراکشی می‌خواست لوئیس انریکه را به‌خاطر این نتیجه تبرئه کند و تایید کرد که او و هم‌بازیانش به نکات فنی مربی خود عمل نکرده‌اند.

حکیمی گفت: "ما می‌دانستیم دورتموند چه خواهد کرد و روی توپ‌های بلند برنامه دارد. باید به حرف مربی گوش می‌کردیم، این چیزی بود که او در تمام هفته در موردش با ما صحبت کرده بود. از نتیجه ناراحتیم. از فرصت‌ها به‌خصوص در نیمه دوم استفاده نکردیم."

او البته ابراز امیدواری کرد در بازی برگشت عملکرد درخشانی داشته باشند: "بازی برگشت در خانه متفاوت خواهد بود. با هواداران در ورزشگاه خودمان، شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. به این تیم اعتماد زیادی دارم. فرصت‌هایی که در ورزشگاه دورتموند ایجاد کردیم را قرار است بیشتر در بازی برگشت ببینید."

دیگر خبرها

  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم