Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@23:35:25 GMT

پیام تبریک سرلشکر جعفری به رئیس جدید رسانه ملی

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۲۸۴۴

پیام تبریک سرلشکر جعفری به رئیس جدید رسانه ملی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه حضرت بقیه الله (عج) انتصاب پیمان جبلی به عنوان رئیس جدید رسانه ملی را تبریک گفت که متن آن به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیما

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام؛ بدین‌وسیله انتصاب شایسته جنابعالی به ریاست رسانه ملی را تبریک گفته و موفقیتتان در این جایگاه حساس را از خداوند منان خواستارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک استقرار تفکر و منش انقلابی بر قوا و ارکان اصلی نظام اسلامی از جمله رسانه ملی در این برهه حساس از تاریخ،‌ نعمتی بی‌بدیل است که شکر آن جز با تلاشی مجاهدانه و مخلصانه، هماهنگی و هم‌افزایی حداکثری همه ظرفیت‌های نظام برای تحقق چشم‌انداز گام دوم انقلاب و همچنین شناسایی و بکارگیری مطلوب ظرفیت‌های عظیم مردمی بجا آورده نخواهد شد.

در پایان این قرارگاه -به عنوان متولی شناسایی و سازماندهی ظرفیت‌های خودجوش مردمی در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه- آمادگی کامل خود جهت هرگونه هماهنگی، هم‌افزایی و همکاری با رسانه ملی را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران رسانه ملی سرلشکر جعفری انقلاب اسلامی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا موسسه امین در استان اظهار کرد: برای توسعه ساخت مسکن در سطح استان از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نهایت بهره برداری می شود.

رسول عطائی ادامه داد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.

عطائی اضافه کرد: راه و شهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه و شهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم