Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال بهرامی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، یکی از مهم‌ترین مسائل پایتخت در حوزه خدمات شهری را متناسب نبودن سرانه خدمات در شهر تهران عنوان کرد و افزود: سرانه برخی خدمات شهر در مقایسه با کلان شهر بودن تهران درست است، اما توزیع آن در سطح شهر درست نیست.

وی گفت: برخی از مناطق و محلات تهران بیش از استاندارد، سرانه فضای سبز دارند، در شرایطی که در مقابل، برخی از مناطق و محلات سرانه خدماتی بسیار پایین و نزدیک به صفر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع درباره حوزه‌هایی مانند فرهنگی، اجتماعی و تبلیغاتی هم صادق است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه هدف اصلی ما، توزیع عادلانه خدمات متناسب با نیاز منطقه است، افزود: شهرداری به دنبال توزیع عادلانه خدمات در شهر و به تناسب نیاز منطقه و شرایط اقتصادی است، درواقع خدمت بیشتر باید به مناطق کم برخوردارتر و کسانی که درآمد پایینی دارند ارائه شود.

وی شهر تهران را کلان شهری توصیف کرد که زندگی کردن در آن به طور طبیعی سخت است و توضیح داد: اگر شهروندی که در تهران زندگی می‌کند به جز مسائل پایتخت بودن تهران با مسائل و مشکلات شهری هم مواجه باشد، زندگی بسیار مشکل می‌شود.

معاون شهردار تهران ادامه داد: برنامه‌ای در معاونت خدمات شهری و محیط زیست داریم که برخی از آنها ادامه اقداماتی است که یا در حال انجام است و یا انجام شده، اما حالا به دنبال افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات به شهروندان هستیم. در ادامه ارائه خدمات با کیفیت قصد داریم تا به شهروندان نشان دهیم، مدیریت جدید شهری برای خدمت واقعی به آنان آمده است.

بهرامی همچنین یکی از مشکلات در اداره شهر را کنار کشیدن شهروندان از مداخله در امور شهر برشمرد و توضیح داد: گاهی شهروندان خود را کنار می‌گذارند و گاهی هم مسئولان از کار کنار می‌کشند که هر دو درست نیست. ما همراه شهروندان هستیم و از مردم درخواست داریم که همراه ما در اداره شهر باشند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه که پست نگرفتیم، بلکه آمدیم تا در این پست خدمت کنیم، از تدوین طرح نگهداشت راهبردی شهر خبر داد.

کد خبر 5318966 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی سازمان آتش نشانی سالمندی واکسن کرونا گردشگری شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان امداد و نجات هلال احمر ویروس کرونا علیرضا زاکانی بنیاد شهید و امور ایثارگران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیش بینی وضعیت هوا خدمات شهری خدمات شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، الدر بوتائف نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه استان قم بازدید و با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم دیدار کرد.

سیداکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در این دیدار بر افزایش تعاملات تجاری ایران به ویژه استان قم با روسیه تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: روسیه به عنوان کشور دوست و همسایه ما، مقصد خوبی برای صادرات استان قم محسوب می‌شود و می‌توانیم با افزایش تعاملات خود ظرفیت‌های صادراتی این استان را بیشتر معرفی کنیم.

نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه نیز در این دیدار با اشاره به استقبال شهروندان روسی از کالاهای ایرانی، عنوان کرد: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این موضوع باعث استقبال شهروندان ما در سراسر این کشور شده است.

بوتائف بیان کرد: ما به دنبال افزایش تعامل با ایران و قم هستیم و می‌توانیم ظرفیت‌های صادراتی قم در حوزه‌های مختلف را بیشتر در کشورمان معرفی کنیم.

کد خبر 6090466

دیگر خبرها

  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود