Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سید سعید شاهرخی در شورای مسکن استان همدان افزود: باید با برنامه ریزی دقیق و با مشارکت بخش خصوصی و با انعقاد قراردادهای برد برد، برنامه‌های جهش تولید مسکن در استان را پیش برد.
وی اظهار داشت: تاکید وزیر راه و شهرسازی بر این است تا آیین نامه تولید و جهش مسکن بررسی و برنامه ها برای تولید سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور تشریح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهرخی عنوان کرد: طرح جامع شهری همدان، ملایر و تویسرکان مطالعه و در آن زمین های ساخت واحدهای مسکونی مشخص شده است.
وی با اشاره به اینکه فهرست از اراضی برای واگذاری به این طرح باید تهیه شود، تصریح کرد: دستگاه های دولتی موظفند، زمین های مازاد خود را برای ساخت واحدهای مسکونی در اختیار راه و شهرسازی قرار دهند.
استاندار همدان خاطرنشان کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک باید زمین های مازاد دستگاه های دولتی را مشخص کند تا آمار آن ها برای ساخت مسکن مشخص شود.
وی تاکید کرد: ساز و کارهای اداری ساخت مسکن های ملی برای جهش تولید مسکن باید برداشته شود تا به هدف تولید انبوه مسکن برسیم.
شاهرخی اظهار داشت: آیین نامه های اجرایی جهش تولید مسکن باید به صورت شفاف و دقیق برنامه ریزی شود تا در آینده به مشکل بر نخوریم‌.
وی ادامه داد: شهرداری ها برای صدور پروانه ساخت و فراهم ساختن زیرساخت‌های تولید مسکن باید همکاری کنند.
استاندار همدان با بیان اینکه روند تولید مسکن در استان باید تعیین تکلیف شود، افزود: در بخش ساخت وبازسازی مسکن روستایی، همدان سرآمد استان‌های کشور است و با اقدامات ومدیریت خوب، واحدهای مسکونی آسیب دیده در سیل نوروز ۱۳۹۸ به موقع بازسازی شد.
وی با اشاره به ثبت نام ۳۲ هزار متقاضی طرح اقدام ملی و تولید مسکن استان همدان، اظهار داشت: ورود جدی بر عملکرد طرح اقدام ملی شود تا نقاط ضعف آن شناسایی شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: همدان شاهرخی استاندار همدان تولید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه